“Red Bull” komandas ‘pelēkais kardināls’ Dr. Helmuts Marko apšauba iespējamību, ka Luisam Hamiltonam arī Saūda Arābijas GP posmā Džidā būs jaudas pārsvars no viņa ‘raķešu dzinēja’.
Brazīlijas GP posmā Hamiltons izcieta 5 starta pozīciju sodu, lai varētu izmantot svaigu iekšdedzes dzinēja komponentu un ieguva ievērojamu ātruma pārsvaru taisnēs, pārliecinoši uzvarot arī sacīkstē. Šo motoru Marko nosauca par ‘raķešu dzinēju’, tomēr iepriekšējā posmā Katarā Hamiltons atgriezās pie nedaudz vecāka motora un taupīja šo dzinēju pēdējiem diviem posmiem.
“Mēs redzējām, ka Katarā Hamiltona ātruma pārsvars taisnēs nebija tik liels,” paziņoja Helmuts Marko. “Tas bija normas robežās un tas ir dēļ FIA stingrajiem testiem, kas atklātu “Mercedes” elastīgo aizmugurējo antispārnu.”
Dzinējs nedos viņiem 0,4s pārsvaru!
“Mercedes” noliedz spārna elastību un ir paziņojuši, ka pastiprinātie testi, kuriem turklāt vēl nebija saistošs raksturs, nav ietekmējuši mašīnas aizmugurējā antispārna konfigurāciju. Tagad uzmanības centrā atgriežas dzinēju jautājums.
“”Mercedes” ar Hamiltonu Saudi Arābijā izmantos savu ‘raķešu dzinēju’, taču tas nedos viņiem 0,4s pārsvaru, kā bija iepriekš, jo viņi nevarēs izmantot savu elastīgo spārnu,” bija pārliecināts Marko. “Jaudīgs dzinējs palīdzēs, taču trasē ir pāris ļoti ātri līkumi, kas varētu dot priekšrocības mums, ja izdosies atrast pareizos regulējumus.”
“Turklāt ielu trasēs mēs varam paļauties uz Maksa sniegumu,” piebilda austrietis. “Viņš uzvarēja Monako un dominēja Baku līdz pārsprāga riepa. Es domāju, ka Saūda Arābijā pilots būs tas, kurš izšķirs sacīkstes linkteni nevis jaudas agregāts.”