Emīlijas-Romanjas “Grand Prix” rīkotāji noslēguši jaunu līgumu ar “Liberty Media”, kā rezultātā Imolas sacīkšu trases palikšana F1 kalendārā nodrošināta līdz 2025. gadam.
Enco un Dino Ferrārī vārdā nosauktā trase pasaules čempionāta kalendārā atgriezās 2020. gadā. Pirms tam 1980. gadā tur norisinājās Itālijas GP posms, bet no 1981. līdz 2006. gadam notika Sanmarīno GP izcīņa. Šosezon Imolā trešo gadu pēc kārtas plānotas F1 sacensības, bet tagad to nākotne nodrošināta uz vēl trīs gadu termiņu.
Neoficiāli zināms, ka par iespēju rīkot šo posmu organizators ik gadu maksās 25 miljonus USD, bet, ja “Covid-19” dēļ sacensības nāksies aizvadīt bez skatītājiem, šī summa nepārsniegs 10 miljonus. Sacensības finansēs Itālijas valdība un Emīlijas-Romanjas reģions, kura vārdā arī nosaukts “Grand Prix” posms.
“Šis bija sarežģīts līgums, jo tas tika noslēgts starp mums, publisku organizāciju, un privātu organizāciju, kas ir “Formula 1″,” skaidro Itālijas Automobiļu kluba (ACI) prezidents Andželo Stiki Damiani. “Esmu ļoti gandarīts par šo līgumu. Tagad varam apstiprināt, ka F1 sacīkstes Imolā notiks līdz 2025. gadam.”
Sākotnējā konfigurācijā Imolas trase tika atklāta 1953. gadā, kad tur notika pirmās motociklu sacensības, savukārt jau gadu vēlāk tika aizvadītas sacīkstes arī automobiļiem. Pēc tam 1963. un 1979. gadā Imolā notika F1 sacensības, kas nebija iekļautas pasaules čempionāta kalendārā. 1980. gadā trase oficiāli debitēja F1 čempionātā kā Itālijas GP mājvieta. Tā ir vienīgā reize visā F1 vēsturē, kad Itālijas posms nav noticis Moncā. Pēc tam līdz 2006. gadam tur notika Sanmarīno posms.
Visvairāk uzvaru Imolā sasniedzis Mihaels Šūmahers, kurš uzvarējis septiņas reizes. Pēdējos divus gadus pa vienai uzvarai sasnieguši Luiss Hamiltons un Makss Verstapens. Traģisku slavu trase iemantoja 1994. gadā, kad vienā nedēļas nogalē tur gāja bojā Rolands Racenbergers un Airtons Senna.