Fernando Alonso un Pjērs Gazlī šajā nedēļas nogalē Saūda Arābijā tikuši pie jauniem motoriem, taču par to starta vietu sodi viņiem nepienākas. Arī “Red Bull” komandai uz F1 čempionāta otro posmu bijušas problēmas ar jaudas agregātu. Serhio Peresa spēkratam nomainītas atsevišķas komponentes.

Alonso mašīnai problēmas ar “Renault” motoru atklātas jau pēc Bahreinas posma, kur tika gūta devītā vieta. Piesardzības nolūkos šonedēļ Džidas trasē viņš sacīkstēs startēs ar jaunu iekšdedzes dzinēju. “Alpine” komanda gan plāno, ka vēl varēs izmantot arī līdz šim lietoto dzinēju, kas tagad nosūtīts uz rūpnīcu Francijā remontdarbu veikšanai.

Gazlī “Alphatauri” spēkrats pirmā posma sacensību laikā pamatīgi aizdegās, un viņš bija spiests izstāties. Ir nomainīts viss “Honda” jaudas agregāts, kas šogad pārdēvēts “Red Bull Powertrains” vārdā. Gazlī ticis pie jauna iekšdedzes dzinēja, turbīnas, MGU-H un MGU-K sistēmām, baterijas un kontroles elektronikas.

Noteikumi paredz, ka šogad uz visu sezonu katram pilotam ir pieejami trīs iekšdedzes motori, līdz ar to Alonso un Gazlī sods vēl nepienākas. Brīdī, kad pilots izmanto ceturto jaudas agregātu sezonas laikā, viņam automātiski tiek piešķirts desmit starta vietu sods.

Serhio Peresa “Red Bull” formula tikmēr tikusi pie jaunas turbīnas un MGU-H sistēmas. Visā sezonā atļautas trīs šīs komponentes, bet pēc tam, kad nākas izmantot ceturto, arī jāsaņem desmit starta vietu sods.