Karloss Saincs atzinis, ka šodien Imolā viņam ir izredzes izcīnīt uzvaru. Otrs “Ferrari” pilots Šarls Leklērs tikmēr norāda, ka tas, vai viņam būs iespējas sacensties ar Maksu Verstapenu, atkarīgs no tā, vai riepas nesāks bojāties tā, kā tas notika sprinta sacīkstē.
Saincs – no desmitās vietas startā uz ceturto finišā
Karlosam Saincam nedēļas nogale Itālijā sākās ar avāriju otrajā kvalifikācijā, taču no desmitās starta pozīcijas sprinta sacensībās spāņu pilots aizcīnījās līdz pat ceturtajai vietai finišā.
Jautāts par to, kādas atskaņas kvalifikācijā piedzīvotā avārija atstāj uz sportistu, Saincs atzina: “Ļoti sāpīgas. Es to neslēpšu. Tā man izvērtās par ļoti negatīvu dienu. Dažreiz sportā tā notiek, un piektdiena bija mans zemais punkts. Bet es cenšos no tā mācīties un caur to padarīt sevi stiprāku.”
Lai gan pēdējā laikā Saincs pieļāvis jau vairākas rupjas kļūdas, ieskaitot Austrālijas posma sacensībās, kad izslīdēja no trases un izstājās, viņš ir cerīgi noskaņots par savām izredzēm šodien Emīlijas-Romanjas GP izcīņā.
“Svarīgi ir tas, ka sprintā man izdevās ievērojami atgūties un nostādīt sevi labā pozīcijā pirms svētdienas sacīkstēm, kurās notikt var jebkas,” viņš saka. “Man aizvien ir izredzes uzvarēt, izredzes izcīnīt pjedestālu un pabeigt šo nedēļas nogali uz priecīgas nots. Svarīgākais, lai es no šīm kļūdām mācītos. Tādas kļūdas, kādu pieļāvu kvalifikācijā, nenotiek bez iemesla, un es arī vēl neesmu simtprocentīgā formā. Joprojām cīnos ar mašīnu un mēģinu to izprast. Kopumā esmu ātrs, arī piektdien biju ātrs un Austrālijā biju ātrs. Pašlaik vienkārši trūkst pārliecības un nevaru pilnībā prognozēt mašīnu. Tiklīdz to atrisināšu, būšu simtprocentīgā formā.”
Leklēram bažas par riepām
Šarls Leklērs no otrās vietas startā pārliecinoši izvirzījās vadībā, taču sacensību beigu daļā zaudēja pirmo vietu, kad riepām radās problēmas un “Red Bull” pilots Verstapens viņu apdzina. Čempionāta līderis uzskata, ka viņam ir labas izredzes cīnīties par pirmo vietu, taču tikai tad, ja riepas būs izturīgākas nekā vakar.
“Man padevās ļoti labs starts,” stāsta Leklērs. “Pirmajā līkumā pat nebijām blakus un no tā brīža varēju koncentrēties tikai uz savu veikumu trasē. Sākumā mēģināju braukt iespējami ātri, lai iekrātu pārsvaru un Makss nebūtu DRS zonā, jo tad es būtu neaizsargāts. Tomēr par to vēlāk bija jāmaksā augsta cena, jo riepas sāka lobīties un pēdējos divos, trīs apļos tas radīja nopietnas problēmas. Domāju, ka abu komandu ātrums ir līdzīgs. Tas, kas radīja mūsu sniegumā atšķirību, bija riepu nodilums, kas mūs piemeklēja. Ja uz svētdienas sacīkstēm izdosies to novērst, esmu pilnīgi pārliecināts, ka cīnīsimies par uzvaru. Ja nē, būs daudz grūtāk.”