“Mercedes” komanda Spānijas F1 posma otrajā treniņā sasniedza ļoti labus rezultātus, un Luiss Hamiltons atzinis, ka mašīnas uzlabojumi ir nostrādājuši. Taisnēs spēkrata kratīšanās vairs neesot novērojama, lai gan tā aizvien ir jūtama līkumos.

Abos treniņbraucienos Barselonas trasē piektdien ātrākais bija “Ferrari” pilots Šarls Leklērs. Otrajā sesijā tikai 0.1 sekundi viņam zaudēja Džordžs Rasels, bet 0.2 sekundes lēnāks bija Hamiltons. Līdzīgi kā konkurenti, arī “Mercedes” inženieri uz šo posmu veikuši būtiskus uzlabojumus savai sacīkšu mašīnai.

“Esmu ļoti apmierināts ar progresu,” atzīst Hamiltons. “Liels, liels paldies visiem rūpnīcas darbiniekiem par nepadošanos un turpināšanu sparīgi strādāt. Mēs neesam ātrākie, bet, manuprāt, esam ceļā uz to. Šī ir pirmā reize, kad braukšanas laikā mašīna trases taisnē nekratījās. Vēl kratīšanās nedaudz ir jūtama, bet ir daudz labāk. Mēs sākam pamazām izmantot mūsu mašīnas potenciālu.”

Pēc pirmajiem treniņbraucieniem Hamiltons atzina, ka iegūts ļoti daudz datu un līdz trešajam treniņam, kas sāksies šodien plkst. 14:00 pēc Latvijas laika, komanda mēģinās iespējami labāk noregulēt uzlaboto mašīnu.

“Joprojām pabraukt ir grūti, bet ir daudz labāk, nekā bija pirms tam,” viņš atzīst. “Esmu ļoti pateicīgs par šiem uzlabojumiem. Līdz nākamajai sesijai vienkārši jāmēģina tos pieregulēt, un, lai to izdarītu, pieejams daudz datu. Domāju, ka uz sestdienu varam būt vēl labākā situācijā. Ceru, ka spēsim mīt uz papēžiem visātrākajiem braucējiem.”

Arī Rasels atzina, ka mašīna taisnēs vairs nekratās, taču šī problēma tagad novērojama līkumos: “Mašīna, pavisam noteikti, reaģē savādāk, un ierobežojumi, kas ir tagad, atšķiras. Skaidrs, ka taisnēs kratīšanās vairs nav, kas ir labi, bet šur un tur to joprojām izjūtam līkumos.”