“Williams” tehniskais direktors Fransuā-Havjērs Demaisons uzskata, ka galvenokārt finansiālu apsvērumu dēļ komandai iepriekš nebija iespējas iet līdzi laikam. Tāpat viņš atzīst, ka vajadzīgi visai daudzi gadi, pirms izdosies parādīt pilno potenciālu.

Šogad “Williams” atkal palika pēdējā vietā Konstruktoru kausā, neskatoties uz to, ka tā nonākusi investīciju uzņēmuma “Dorilton Capital” rokās, kas jau aktīvi veic ieguldījumus un uzlabo sacīkšu komandas F1 bāzi Grovā.

“Tiek investēta liela nauda un pieliktas pūles kompānijas modernizēšanā,” skaidro Demaisons. “Daudzu iemeslu, galvenokārt finansiālu, dēļ “Williams” komanda bijusi iestrēgusi pagātnē. Līdz ar to par prioritāti kļuva investēšana vēja tunelī, investēšana rūpnīcā, investēšana cilvēkos. Tā mēs lēnām nonākam tur, kur esam. Bet, lai izveidotu komandu, ir nepieciešami divi līdz trīs gadi, un, lai no šīs komandas gūtu maksimālu labumu, vajadzīgi vēl divi līdz trīs gadi. Tas ir garš ceļš.”

Jautāts par to, cik ilgs laiks “Williams” komandai būs nepieciešams, lai sasniegtu cerētos rezultātus, Demaisons savā atbildē bija izvairīgs.

“Inženieris nekad nebūs apmierināts ar attīstības ātrumu,” viņš sacīja. “Tāpēc es nesniegšu kādu konkrētu laiku, jo tas liecinās par to, kur atrodamies pašlaik. Bet mēs labi progresējam. Es redzu šo attīstības dinamiku. Komanda arvien vairāk strādā vienoti. Darba atmosfērā arvien vairāk redzams, ka cilvēki apmainās ar informāciju, sarunājas un diskutē. Dažreiz tās ir sarežģītas diskusijas. Bet komandas spēks ir tad, kad aiz slēgtām durvīm tu vari pateikt savam pāriniekam, ka viņš savu darbu izdarījis slikti un nākamreiz tas jāpaveic labāk. Un mēs ejam šajā virzienā.”

Aizvadītajā sezonā “Williams” augstākais rezultāts bija devītā vieta, ko Maiami sasniedza Alekss Albons, lietus sacīkstē Japānā guva Nikolā Latifi, bet debitants Niks de Vrīss pārsteidzoši izcīnīja Moncā. Pēdējo uzvaru komanda guva 2012. gadā.