Šarls Leklērs atzinis, ka “Ferrari SF-23” sacīkšu auto viena no būtiskajām nepilnībām ir neprognozējama uzvedība dažādos apstākļos. Viņš neslēpj, ka tas būtiski ietekmē arī viņa, kā pilota, pašpārliecību pie formulas stūres.
Leklērs Maiami posmā startēja un arī finišēja septītais, 50 sekundes zaudējot uzvarētājam Maksam Verstapenam. Sacensību sākumā “Ferrari” braucējs cieta no pastiprinātas vidējā sastāva riepu nodilšanas, kas apliecināja, ka uz šo posmu sarūpētie jauninājumi cerēto efektu nav devuši.
“Tikko runāju ar Karlosu un mēs secinājām, ka šai mašīnai pietrūkst noteiktība,” pēc sacensībām teica Leklērs. “Nav pat tā, ka mašīna katrā nākamajā līkumā uzvestos savādāk. Tas var notikt pat vienā līkumā, kur vispirms var būt nepietiekama pagriežamība, bet pēc tam izslīdēt aizmugure. Mūsu mašīnu ļoti ietekmē vējš. Sacīkstē mašīna “lēkāja”, sevišķi pie liela ātruma, ko es īsti nespēju izskaidrot. Sestdien nekā tāda nebija, tāpat arī piektdien.”
Jautāts par to, vai ar vidēja sastāva riepām viņš trasē jutās labāk, nekā ar cietajām, Leklērs atbildēja noliedzoši: “Nē, viss bija tieši tāpat. Kad beigās cietās riepas attīrījās no nodilušās gumijas slāņiem, kļuva labāk, bet mums trūkst ātruma un noteiktības.”
Leklērs neslēpj, ka katrā posmā situācija mainās, kas savukārt ietekmē viņa pašpārliecību braucot trasē.
“Jebkurā sacīkstē, kad vienu riepu veidu nomainām ar citu, mēs nezinām, kas notiks,” pilots skaidro. “Nezinām, vai mašīna uzvedīsies labi, vai būsim trāpījuši ar šo riepu izvēli īstajā brīdī. Kā braucējam man šādi ir grūti iegūt pašpārliecību un pielāgot braukšanas manieri, jo mašīna uzvedas sarežģīti.”