“Red Bull” kļuvusi par pirmo komandu, kas F1 uzvarējusi 12 sacīkstes pēc kārtas. Makss Verstapens Ungārijā izcīnīja pārliecinošu uzvaru, kamēr jau otro posmu pēc kārtas par viņa tuvāko sekotāju kļuva Lando Noriss no “McLaren” komandas.
Vadošo komandu pārstāvji vēl pirms starta izvēlējās atšķirīgas riepu stratēģijas – Serhio Peress un Džordžs Rasels startēja ar cietākā sastāva riepām, Karloss Saincs ar mīkstāko sastāvu, bet kvalifikācijas ātrākie braucēji vienbalsīgi izvēlējās vidējās cietības “Pirelli” ražojumus.
Sacīkšu starts pole position ieguvējam Luisam Hamiltonam neizdevās kā iecerēts – Makss Verstapens tika viņam garām, bet pirmā līkuma centieni atgūt pozīciju rezultējās ar lielisku manevru no debitanta Oskara Piastri puses. Austrālietis pakāpās uz otro pozīciju, bet dažus pagriezienus vēlāk arī otrs “McLaren” braucējs Lando Noriss tika garām savam tautietim un nonāca trešajā vietā.
Šarls Leklērs pakāpās uz piekto pozīciju, bet satriecošs starts ar mīkstākā sastāva riepām izdevās Saincam, kurš nonāca sestajā pozīcijā – piecas vietas augstāk par savu starta vietu.
Skalas otrā galā bija “Alfa Romeo” komanda. Valteri Botass zaudēja 5 pozīcijas, bet viss Guanju Žou sestdienas varoņdarbs izrādījās veltīgs, jo pēc vāja starta viņš zaudēja vairākas pozīcijas, tad uztriecās Danielam Rikjardo, kurš ķēdes reakcijā ieskrēja Pjēra Gazlī mašīnā. Francūzis aizķēra savu komandas biedru Estebanu Okonu, liekot abiem “Alpine” braucējiem izstāties boksos.
Luiss Hamiltons kā pirmais no līderiem devās boksos. Apli vēlāk, lai noturētu pozīcijupie mehāniķiem devās Lando Noriss, bet Oskars Piastri pēč sava pitstopa nonāca aiz Norisa. Ļoti lēns pitstops “Ferrari” izpildījumā lika Šarlam Leklēram zaudēt vairākas pozīcijas. Serhio Peress ar cietā sastāva riepām apdzina Fernando Alonso, uzkavējās trasē ilgāk un līdz otrajam pitstopam jau atradās cieši aiz Hamiltona.
Pēc fantastiska pitstopa, kas bija ātrāks par 2 sekundēm, Peress bija ievērojami tuvāk Oskaram Piastri un drīz vien apdzina arī viņu. Leklērs savā otrajā pitstopā pārkāpa atļauto ātrumu, par ko saņēma 5 sekunžu sodu – tas viņam vēlāk maksāja sesto pozīciju cīņā ar Džordžu Raselu.
Verstapens pārliecinoši nosargāja uzvaru, kamēr Norisu uz brīdi nemierīgu padarīja strauji tuvojošais Peress, tomēr pēdējos apļos Peresam bija vairāk jādomā par Hamiltona noturēšanu sev aizmugurē. Piastri finišēja piektais, nespējot noturēt Hamiltonu sev aizmugurē.
Pēdējos apļos dzelteno karogu fāzi izraisīja Logans Saržents. Pēc sagriešanās trasē viņš devās boksos, lai izstātos.
Vieta | Braucējs | Komanda | Rezultāts | Punkti |
1 | Max Verstappen | RED BULL | 70 apļi | 26 |
2 | Lando Norris | MCLAREN | +33.731s | 18 |
3 | Sergio Perez | RED BULL | +37.603s | 15 |
4 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +39.134s | 12 |
5 | Oscar Piastri | MCLAREN | +62.572s | 10 |
6 | George Russell | MERCEDES | +65.825s | 8 |
7 | Charles Leclerc | FERRARI | +70.317s | 6 |
8 | Carlos Sainz | FERRARI | +71.073s | 4 |
9 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN | +75.709s | 2 |
10 | Lance Stroll | ASTON MARTIN | 1 aplis | 1 |
11 | Alexander Albon | WILLIAMS | 1 aplis | 0 |
12 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO | 1 aplis | 0 |
13 | Daniel Ricciardo | ALPHATAURI | 1 aplis | 0 |
14 | Nico Hulkenberg | HAAS | 1 aplis | 0 |
15 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI | 1 aplis | 0 |
16 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO | 1 aplis | 0 |
17 | Kevin Magnussen | HAAS | 1 aplis | 0 |
18 | Logan Sargeant | WILLIAMS | 3 apļi | 0 |
Izst. | Esteban Ocon | ALPINE | Izstājās | 0 |
Izst. | Pierre Gasly | ALPINE | Izstājās | 0 |