“Sauber” komandas vadītājs Alesandro Aluni Bravi paziņojis, ka plāno turpināt sadarbību ar līdzšinējiem pilotiem Valteri Botasu un Guanju Žou arī nākamajā F1 sezonā.

Šādā sastāvā “Sauber” komanda startē kopš 2022. gada, kad Botass pievienojās sastāvam pēc pieciem “Mercedes” vienībā pavadītiem gadiem, bet Žou debitēja F1 čempionātā. Kopīgiem spēkiem pērn viņi komandai atnesa sesto vietu Konstruktoru kausā, galvenokārt pateicoties labajiem rezultātiem sezonas pirmajā pusē. Šogad ar augstu rezultātu izcīnīšanu nesokas, jo mašīna jau kopš sezonas sākuma nav gana ātra.

Stabilitāte pārejas perioda laikā

Šī ir pēdējā sezona, kad “Sauber” startē ar “Alfa Romeo” nosaukumu. Vēl oficiāli nav paziņots, vai nākamās divas sezonas tā atgriezīsies pie “Sauber” nosaukuma, bet katrā ziņā tās būs pārejas sezonas, pirms 2026. gadā šī kļūs par “Audi” rūpnīcas komandu.

Cik zināms, Botasam ir līgums uz diviem gadiem, ar iespēju to pagarināt vēl uz sezonu, kamēr Žou pērn tika pie līguma uz vienu gadu un šogad noslēdza vēl vienu līgumu ar termiņu uz gadu.

“Es vienmēr saku, ka stabilitāte ir mūsu galvenais faktors,” intervijā “Speedcafe.com” sacīja komandas boss Bravi. “Atrodamies pārveidošanās procesā un uzskatu, ka saglabāt stabilitāti noteiktās jomās ir svarīgi. Tas gan nenozīmē, ka piloti var justies komfortabli, jo visi zina, ka ir jāparāda pats labākais sniegums, bet esam ar viņiem apmierināti. Zinām, ka mums jāuzbūvē veiktspējas ziņā labāka mašīna, lai viņi varētu parādīt labākus rezultātus trasē. Tomēr stabilitāte ir svarīga, tādēļ mērķējam turpināt sadarbību. Protams, mēs pastāvīgi veicam dialogu, bet pilotu jautājums šobrīd nav mūsu dienaskārtībā.”

Žou apstiprina, ka sarunas jau notiek: “Šobrīd esam nedaudz sākuši runāt par to, jo ir īstais laiks to darīt. Teiksim tā, pirms gada es biju daudz vairāk noraizējies, jo šobrīd jūtu, ka komanda ir diezgan apmierināta ar sastāvu un darbu, ko paveicam. Vienkārši turpinu strādāt, kā iepriekš, un ticu, ka viss sakārtosies.”

Uzlabojumi uz Moncas un Suzukas posmiem

Lai uzlabotu izredzes pacelties augstāk par devīto vietu konstruktoru kausā, komanda uz sacīkstēm Moncā un Suzukā ieplānojusi mašīnas uzlabojumus. Bravi cer, ka tādā veidā izdosies no apļa laika nomest 0.2 līdz 0.3 sekundes.

“Šo gadu nevaram salīdzināt ar iepriekšējo, jo ieguvām sesto vietu, kas bija komandas labākais sasniegums desmitgades laikā,” saka Bravi. “Tomēr sezonas otrajā pusē arī atkritām soli atpakaļ, no kurienes visu turpinājām. Cīņa starp komandām ir ļoti spraiga. “Aston Martin” ir spērusi soli uz priekšu un cīnās par pirmo trijnieku Konstruktoru kausā. Paredzam, ka ar katru sezonu šī cīņa kļūs arvien ciešāka. Katru gadu mēs paaugstinām savu latiņu ieguldīto tehnoloģiju un investīciju ziņā. Tā ir nebeidzama cīņa.”