Britu laikraksts “The Sun” ziņo, ka Luiss Hamiltons un “Mercedes” komanda vienojusies gan par nākamā līguma termiņu, gan sportista algu, taču kavēšanās ar kontrakta parakstīšanu notiek dēļ sponsoru jautājuma.

Jau pirms šīs sezonas sākuma “Mercedes” boss Toto Volfs atzina, ka iespējami ātrāk vēlas noslēgt jaunu līgumu ar septiņkārtējo F1 čempionu. Šobrīd aizvadīti jau 12 posmi, bet oficiāla paziņojuma, ka tas būtu paveikts, tā arī nav. Tas radījis augsni baumām, ka Hamiltons veic sarunas par pievienošanos “Ferrari”.

Tomēr “Ferrari” vadītājs Frederiks Vasērs, ierodoties uz kārtējā F1 posma norises vietu Nīderlandē, žurnālistiem paziņoja, ka Hamiltons ar viņu par iespējamo sadarbību šobrīd nerunā. Sarunas notiek tikai starp braucēju un “Mercedes” komandu.

“Es par to nemaz nedomāju,” sacīja Vasērs. “Esmu koncentrējies darbam ar savas komandas attīstīšanu. Diskusijas notiek starp Luisu un Toto, nevis mani.”

“The Sun” raksta, ka Hamiltons vienojies par jaunu līgumu uz diviem gadiem, bet pilota alga gadā sastādīs aptuveni 60 miljonus eiro. Savukārt aizkavēšanās notiek, jo vēl nav izdevies vienoties, cik daudz sava laika Hamiltonam būs jāatvēl darbam ar sponsoriem.

“Hamiltons apzinās, cik viņš “Mercedes” komandai ir vērtīgs kā zīmols, tādēļ saprotams, ka vēlas izspiest sev maksimumu,” teikts publikācijā.

Arī bijušais pilots un tagadējais F1 notikumu eksperts Deivids Kulthards izteicis šādu teoriju.

“Es nedomāju, ka ir reāla iespējamība Luisa aiziešanai no “Mercedes”, ja vien sarunās nenotiek kāda pilnīga izgāšanās,” spriež Kulthards. “Bet es neredzu, ka tas varētu notikt. Pat tad, ja neizdotos vienoties ar Toto, Luisa sadarbība ar “Mercedes” mātes uzņēmumu “Daimler” ir daudz senāka, nekā Toto kļūšana par komandas vadītāju. “Mercedes” grib, lai Luiss noteiktu laiku atvēl komandas partneriem. “Mercedes” pārdod saviem sponsoriem pieeju pilotiem. Daži ir kļuvuši par komandas sponsoriem tikai tāpēc, ka tur ir Luiss, ne tik daudz Džordža Rasela dēļ. Iespējams, Luiss vēlas mazāk dienu pavadīt nodarbojoties ar sponsoriem. Līgums, ko viņš parakstīs, neattiecas tikai uz braukšanu sacīkstēs. Tur būs noteikts arī, kādas tiesības viņš patur attiecībā uz savu tēlu un, kādas tiesības viņš pārdod komandai. “Mercedes” nepērk tikai Luisa pilota pakalpojumus, bet arī reklāmas un publisko tēlu.”