“Sauber” izpilddirektors Alesandro Aluni Bravi atklājis, ka komandas jaunais nosaukums, kas kļūs zināms 10. decembrī, daudziem varētu būt liels pārsteigums. Valteri Botass tikmēr dalījies pirmajos iespaidos par nākamā gada F1 mašīnu, kas tiek būvēta no nulles.
10. decembris būs diena, kad FIA publicēs 2024. gada sezonas dalībnieku sarakstu, līdz ar to kļūs zināmi arī komandu pilnie oficiālie nosaukumi. Bravi atklāj, ka pirms tam jaunais “Sauber” nosaukums netiks prezentēts.
Piecas sezonas “Sauber” sponsors bija Itālijas autoražotājs “Alfa Romeo”, kura vārdu arī nesa komandas nosaukums. 2026. gadā šī pārtaps par “Audi” rūpnīcas vienību, taču līdz tam tiks izmantots cits nosaukums. Tomēr komanda netiks pārdota pilnībā, daļēji saglabājoties līdzšinējo īpašnieku rokās.
“10. decembrī, tiklīdz FIA publiskos dalībnieku sarakstu, mēs, protams, atklāsim savas komandas jauno nosaukumu,” sacīja Bravi. “Domāju, tas būs pārsteigums, un mēs nevaram vien sagaidīt, kad varēsim sākt sadarbību ar jaunajiem partneriem. Manuprāt, mums būs tiešām jauna pieeja komunikācijas mārketingam, un mašīnu prezentēsim Apvienotajā Karalistē. Šobrīd negribu atklāt neko vairāk.”
Ņemot vērā, ka “Sauber” gatavojas lauzt tradīciju un šoreiz mašīnu prezentēt britu salās, tiek spekulēts, ka jaunie partneri, ļoti iespējams, nāk tieši no Apvienotās Karalistes. Parasti prezentācijas visbiežāk tika rīkotas Šveicē, arī Vācijā un Austrijā. Bravi jau iepriekš atklāja, ka komandai būs vairāki lieli partneri, līdz ar to, iespējams, tiks sekots “Aston Martin” komandas modelim, kam titulsponsori ir divi – “Aramco” un “Cognizant”, abi iekļauti oficiālajā nosaukumā.
Zināms arī, ka komandas nākamā gada F1 auto būs būvēts pēc pilnīgi citiem pamatprincipiem. Jauno konceptu Valteri Botass nodēvējis par “interesantu”.
“Priecājos, ka sezona ir galā,” saka Botass. “Nākamgad atkal visi sāksim no nulles. Komandā pēdējā laikā notikušas daudzas, daudzas izmaiņas. Un, es domāju, tās ir pozitīvās izmaiņas. Arī nākamā gada mašīnas koncepts izskatās interesants. Šajā ziņā man ir cerības. Bet tagad, lai tās piepildītu, ir smagi jāstrādā. Svarīgākais, ka mums ir nepieciešama jauna mašīna. Un tai jābūt savādākai. Šī gada mašīnu attīstījām tik tālu, cik bija iespējams, un neko lielu vairs nespējām atrast. Tāpēc jāmainās visam konceptam. To esam iemācījušies. Ar to, ko esmu redzējis līdz šim, esmu apmierināts, jo atšķirības ir. Bet tik agri, kā tagad, vēl ir daudz jautājumu. Taču vismaz redzam progresu, un pēdējās nedēļas rūpnīcā bijušas patiesi produktīvas.”
Ja vēl pagājušajā gadā vienība ieņēma sesto vietu Konstruktoru kausā, šogad “Formula 1” sezonu izdevās pabeigt vairs tikai priekšpēdējā, devītajā pozīcijā.