Sākot ar nākamo F1 posmu, kas nākamnedēļ norisināsies Imolas trasē, Šarlam Leklēram būs jauns sacīkšu inženieris. Tikmēr viņa pārstāvētā “Ferrari” komanda šonedēļ slapjos apstākļos izmēģināja jaunu, neparastu risinājumu, kas tiek testēts, mēģinot rast risinājumu redzamības uzlabošanai lietus sacīkstēs.

Kopš 2019. gada, kad Leklērs kļuva par “Ferrari” vienības pilotu, viņa sacīkšu inženieris bija Havi Markoss. Abu sadarbībā Leklērs savā karjerā komandas sastāvā izcīnījis piecas uzvaras, 33 pjedestālus un 23 pirmās starta vietas. Taču tagad veiktas izmaiņas un sākot ar Emīlijas-Romanjas GP posmu, pilotam atrodoties trasē, ar Leklēru pa radio sazināsies Braiens Boci. Viņš komandā strādā jau aptuveni desmit gadus.

Tikmēr Fiorano trasē “Ferrari” šonedēļ nāca talkā Starptautiskajai Automobiļu federācijai (FIA) izmēģināt jaunu risinājumu, kas uz slapja asfalta varētu palīdzēt cīnīties ar redzamību krietni apgrūtinošajām ūdens šļakatām. Šī pēdējos gados kļuvusi par būtisku problēmu, kā dēļ lietus apstākļos dažkārt nācies izkārt sarkanos karogus. Īpašs gadījums bija 2021. gada Beļģijas GP, ko pārtrauca jau pēc viena apļa.

Šajos testos “Ferrari” riteņiem bija uzmontētas neparastas uzlikas, ko izmēģināja Šarla Leklēra jaunākais brālis Arturs Leklērs. Lai izvērtētu, kā tas ietekmē redzamību, aizmugurē brauca komandas rezervists Olivers Bērmans.

Šobrīd nav zināms, vai šāds risinājums tiks ieviests dzīvē, taču jebkurā gadījumā turpināsies darbs pie īstā varianta meklēšanas. Šobrīd tiek cerēts, ka jau 2025. vai, vēlākais, 2026. gadā problēma ar redzamību slapjā trasē būs atrisināta.

Jau pagājušajā gadā citāda veida, ne tik specifiska dizaina uzlikas Silverstonā testēja Oskars Piastri un Miks Šūmahers, taču toreiz risinājums netika atzīts par izmantošanai derīgu.