Francijas un Itālijas mediji vēsta, ka “Alpine” komandā gatavojas atgriezties Flavio Briatore, kurš savulaik bija tās vadītājs.

Briatore bija komandas vadītājs vēl “Benetton” laikos, kad 1994. un 1995. gadā Mihaels Šūmahers izcīnīja savus pirmos divus F1 titulus. Tāpat viņš vadīja “Renault” komandu, kad 2005. un 2006. gadā par čempionu kļuva Fernando Alonso. Pēc 2008. gada Singapūras GP skandāla Briatore aizgāja no F1 skatuves, taču viņa vārds pēdējos pāris gados jau vairākkārt izskanējis saistībā ar iespējamo atgriešanos.

Itāļu izdevums “Corriere della Serra”, kā arī franču laikraksts L’Equipe” raksta, ka “Renault” izpilddirektors Luka De Meo izvēlējies Briatori par F1 komandas īpašo padomnieku. Tiek ziņots, ka Briatore palīdzēs komandai personāla atlases procesā, lai stiprinātu tās galveno bāzi Enstonā un dzinēju rūpnīcu Virī-Šatiljonā.

Pēc “krešgeitas” skandāla Briatore saņēma aizliegumu uz mūžu atrasties F1 padokā, tomēr 2013. gadā šis sods tika atcelts. Kopš tā laika viņš atkal regulāri apmeklē F1 sacensības klātienē. 74 gadus vecais itālis ieradās arī uz pagājušās nedēļas nogalē notikušo Monako “Grand Prix” un pirms sacensībām bija redzams čempionāta vadītāja Stefano Domenikali kompānijā.

Pēdējā gada laikā “Alpine” vadība piedzīvojusi krasas pārmaiņas. Pagājušā gada vasarā no komandas izpilddirektora amata nācās aiziet Lorānam Rosi, kura vietu ieņēma Filipe Kriefs. Aizgāja arī komandas vadītājs Otmars Šafnauers un sporta direktors Alans Permane. Šobrīd komandu vada Bruno Famins.

Šīs izmaiņas nav nesušas augļus 2024. gada sezonā, jo, pēc izcīnītās sestās vietas Konstruktoru kausā pērn, jaunais F1 auto tika attīstīts nepareizā virzienā. Sākotnēji “Alpine” šogad bija viena no vislēnākajām komandām, pašlaik jau piedzīvojot zināmu progresu. Rezultātā jau martā amatus bija spiesti pamest tehniskais direktors Mets Harmans un aerodinamikas nodaļas šefs Dirks de Bērs. Pašlaik galvenā tehniskā direktora lomu pilda Davids Sančess.