Lando Noriss atzīst, ka ceļā uz uzvaru Singapūras GP izcīņā pieļāvis vairākas kļūdas. Lai gan Maksa Verstapena pārsvars kopvērtējumā aizvien ir ievērojams, viņš ir apņēmības pilns to turpināt samazināt. Tikmēr “McLaren” komanda nav sajūsmā par to, kā tika zaudēts papildus punkts par ātrāko apli.
Noriss startēja no pirmās pozīcijas un, atšķirībā no citām reizēm, šoreiz to prata pilnībā izmantot. Jau ar pirmajiem apļiem brits sāka attālināties un vienubrīd bija pat aptuveni pusminūti priekšā Verstapenam. Pirms finiša bija iespēja nedaudz uzelpot un otrajā vietā finišējušais “Red Bull” pārstāvis atpalika vairāk par 20 sekundēm.
“Šī bija apbrīnojama sacīkste, bet ar pārāk daudz riskantiem momentiem,” sacīja Noriss. “Sacensību vidū bija vairākas nelielas bīstamas epizodes, bet domāju, ka tās tika labi nokontrolētas. Mašīna bija ārkārtīgi laba, varēju braukt ar pilnu jaudu. Visu sacīksti lidojām un beigās varēju atslābt. Bija jauki, bet tāpat grūti. Nedaudz trūkst elpas, bet ļoti aizraujoši.”
A brush with the barriers, not once but twice! 💥💥
Lucky Lando 🍀#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/6KlhtzCQ0w
— Formula 1 (@F1) September 22, 2024
Jautāts, vai kļūdas pieļautas tādēļ, ka nācies braukt pēc iespējas ātrāk, Noriss sacīja: “Ne vienmēr ir tā, ka brauc pārāk ātri, citreiz vienkārši pārāk daudz atslābsti. Varbūt tur bija kaut kas no abiem. Nezinu, kāpēc tā notika. Braukt nebija vienkārši, bija viegli nobloķēt riteņus, kā to arī izdarīju. Centos spiest pedāli grīdā, negribēju, lai man ir tikai vienas sekundes pārsvars – gribēju tik lielu pārsvaru, cik iespējams.”
Lai gan Verstapena pārsvars kopvērtējumā turpina sarukt, tas aizvien ir gana liels – 52 punkti. Noriss atzīst: “Tas ātri var mainīties. Tāpēc mums jāturpina censties. Redzēsim, kas no tā sanāks.”
Noriss bija tuvu, lai izcīnītu papildus punktu, taču pēdējā aplī šādu iespēju viņam liedza Daniels Rikjardo. Iebraucis boksos vēlreiz, viņš sasniedza sacensību ātrāko apli, tomēr, tā kā nefinišēja pirmajā desmitniekā, punktus par to RB komandas braucējam nepienācās. “McLaren” vadība par to nav sajūsmā. Izpilddirektors Zaks Brauns vēlreiz uzsver, ka “Red Bull” ir negodīga priekšrocības un iespēja saņemt palīdzību no B komandas.
“Tā bija sportiska rakstura lieta starp A un B komandām, kas, man šķita, nav atļauta,” komentēja Brauns. “Bet tā nav pirmā reize, kad to redzam, un droši vien ne pēdējā. Es noteikti uzdošu dažus jautājumus. Esmu par to runājis jau pagātnē un šis, manuprāt, ilustrē, ka tas viss [palīdzības sniegšana] notiek, jo citādi, manuprāt, šī komanda nebūtu veikusi pitstopu, lai ietu pēc ātrākā apļa. Tas nevienam nedod punktu, un labi parāda problēmu, kas valda ap šo tēmu.”