Pirms Ķīnas GP nedēļas nogalē stājās spēkā striktāki noteikumi attiecībā uz kustīgo aerodinamikas detaļu pārbaudēm, puse komandu veikušas aizmugurējo antispārnu modifikācijas, paziņojusi Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA).
Sevišķi aizkulisēs tika runāts, ka “McLaren” inženieri izmantojuši viltīgu veidu, kā apiet FIA pārbaudes, radot “mini DRS” efektu pie liela ātruma. Komanda noliegusi, ka uz Ķīnas posmu būtu veikusi kādas izmaiņas, lai arī turpmāk varētu iziet pārbaudes. Daži avoti ziņo, ka lielākās modifikācijas nācies veikt “Alpine” un “Haas” spēkratiem.
Tikmēr FIA formulu nodaļas vadītājs Nikolass Tombaziss atklāj: “Četrām vai piecām komandām mašīnas neatbilda jaunajām prasībām.”
Šanhajā piektdienas treniņbraucienos tika likts aprīkot mašīnas ar augstas izšķirtspējas kamerām, lai būtu iespējams novērot detaļu lokanību trases apstākļos. Šādu stratēģiju FIA plāno turpināt.
“Šobrīd nekādu šaubu nav, bet mēs turpināsim izmantot kameras,” saka Tombaziss. “Mēs apvienojam slodzes un kameru iegūtos datus, lai būtu droši un nepalaistu garām nevienu triku. Šobrīd FIA ir apmierināta ar komandu pieeju aizmugurējo antispārnu lokanības novēršanā. Taču mēs saprotam, ka komandas vienmēr cenšas iegūt labāko no savām mašīnām, un mums jāsaglabā modrība.”