Oskars Piastri atzinis, ka “McLaren” komandai būtu izdevies parādīt savas priekšrocības Kanādas F1 sacensībās, ja tās būtu 100 apļus garas.
Kanādas posmā “McLaren” komanda nespēja demonstrēt pārspēku pār sāncenšiem. Čempionāta līderis Piastri finišēja ceturtais, bet Lando Noriss avarēja, tobrīd atrodoties piektajā pozīcijā.
Piastri stāsta, ka sākotnēji riepas nav darbojušās labi, taču progress bija jūtams, kad citiem tās sāka nolietoties. Sacensības gan bija pārāk īsas, lai to varētu izmantot.
“Pirmajā sacensību nogrieznī ar vidējā sastāva riepām mūsu temps nebija labs,” stāsta Piastri. “Domāju, ka savu potenciālu atklājām tikai brīdī, kad pārējiem sāka nodilt riepas, bet mēs tobrīd bijām līmenī. Diemžēl, lai to izmantotu, mums droši vien vajadzēja, lai sacensības ilgtu apmēram 100 apļus, nevis 70. Bijām ātri atsevišķos brīžos. Citkārt mums ātruma nepietika un visas sacīkstes laikā mums nebija pietiekami priekšrocību, lai trasē varētu veikt apdzīšanas. tas bija diezgan nomācoši.”
Komandas vadītājs Adrea Stella atzīst, ka “McLaren” neizdevās parādīt savu labāko sniegumu tieši Monreālas trases specifikas dēļ, jo MCL39 formula visātrākā ir vidēji ātrās trasēs. Šeit dominē garas taisnes ar lēniem līkumiem.
“Viens no iemesliem, kāpēc mums šī trase bija tik sarežģīta, ir tas, ka, lai arī līkumi ir lēni, nepieciešama liela bremzēšana un saķere,” skaidro Stella. “Šeit līkumos nav vidējās fāzes, ir tikai spēcīga bremzēšana un tūlītēja paātrināšanās. Un abos šajos rādītājos mašīnai sākotnēji bija grūtības. Bet komanda paveica lielu darbu, uzlabojot to, salīdzinājumā ar pirmo treniņu. Veicām vairākus eksperimentus ar regulējumiem, daži no kuriem bija veiksmīgi.”
Arī nākamnedēļ Austrijā gaidāmajā posmā “Red Bull Ring” trasē būs līdzīgi lēnie līkumi kā Monreālā, gan līkumota trases otrā daļa, līdz ar to būs labāk iespējams novērtēt “McLaren” ātrumu. Pirms gada tur uzvarēja Džordžs Rasels, kurš pirmo vietu izcīnīja arī pagājušās nedēļas nogalē Kanādā. Toreiz gan tas notika pēc skandalozās Maksa Verstapena un Norisa sadursmes.