“Red Bull” komanda šonedēļ savā F1 māju posmā Austrijā prezentēs jaunākos sacīkšu auto uzlabojumus, kas būs daļa no pēdējiem plānotajiem attīstības darbiem šosezon. Kā atklāj Helmuts Marko, šīs būs būtiskas izmaiņas pirms pilnīgas pārslēgšanās darbam pie nākamā gada mašīnas.

Pēc tam, kad sacīkšu nedēļas nogalēs Maiami, Imolā un Barselonā tika pakāpeniski ieviesti jauni RB21 spēkrata grīdas, sānu paneļu un priekšējā spārna risinājumi, “Red Bull” cer, ka Austrijā gaidāmās izmaiņas, kas vēl tiks pilnveidotas Silverstonā, sniegs ilgi gaidīto uzlabojumu veiktspējā.

“Ja tas nenostrādās tagad, tad čempionāts mums kļūs patiešām sarežģīts,” izteicies komandas padomnieks Marko.

Viņš uzsver, ka šie jauninājumi varētu būt pēdējais būtiskais solis attīstībā šajā sezonā. Ierobežotie resursi un budžeta griesti nozīmē, ka drīzumā būs jāpieņem stratēģisks lēmums – turpināt attīstīt esošo modeli vai veltīt visu uzmanību jaunajai ērai.

Lai gan “Red Bull” šobrīd atpaliek aptuveni 0.3 sekundes aplī čempionāta līdervienībai “McLaren”, Marko neuzskata, ka šis deficīts būtu nepārvarams.

“Atgūt trīs desmitdaļas nav neiespējami, bet tas jāizdara tūlīt,” viņš saka. “Makss Verstapens šeit Austrijā ir uzvarējis četras reizes – trase viņam patīk, tāpēc ceram uz labu sniegumu šajā nedēļas nogalē.”

Verstapens Austrijas GP uzvarēja 2018., 2019., 2021. un 2023. gadā. Pērn uzvaru svinēja “Mercedes” pilots Džordžs Rasels, kad sadursmi cīņā par uzvaru piedzīvoja Verstapens un Lando Noriss. Komanda izteikusi cerību, ka “Red Bull Ring” trase, līdzīgi kā Džida un Suzuka, varētu būt piemērota laba rezultāta sasniegšanai.

F1 kopvērtējums pirms Austrijas posma: