2016. gada F1 čempions Niko Rosbergs ar humoru atcerējies savu pieredzi sarunās ar “Mercedes” vadītāju Toto Volfu un salīdzināja to ar Džordža Rasela šī brīža situāciju. Tāpat viņš atklāja neparastu iemeslu, kādēļ Luiss Hamiltons izvēlējās šo komandu pamest.
“Ir šausmīgi ar Toto veikt sarunas,” smejoties sacīja Rosbergs. “Kad tu mēģini dabūt labākus nosacījumus, viņš vienkārši pazūd no planētas. Viņš pazūd un pat neļauj ar viņu runāt. Tas ir šausmīgi. Es daudz dabūju ciest dēļ tā. Tagad Džordžs pret Toto dara pretēji. Viņš it kā cīnās ar viņu ar Toto paša metodēm.”
Runājot par Rasela līguma detaļām, Rosbergs uzsvēra, ka jaunajam britam neesot pieņemami daži nosacījumi, īpaši salīdzinājumā ar Lando Norisu: “Džordžs, acīmredzot, nav apmierināts ar pāris punktiem līgumā. Un tie ir dažādi, jo viņš ir “Mercedes” juniors, tāpēc noteikti nesaņem tādu algu kā Lando, pat ne tuvu. Un Džordžs uzskata, ka Lando ir līdzvērtīgs viņam.”
Rosbergs piebilda, ka mūsdienās lielais sponsoru skaits liek komandām aizvien biežāk izmantot pilotus ārpus trases: “Viņi grib, lai klienti var satikt Džordžu Raselu. Un tādēļ viņi tik ļoti izmanto pilotus.”
Rosbergs arī atklāja sponsoru pasākumu dienu daudzumu, kas bieži vien tiek iekļauts līgumos: “Skaits var sasniegt kādas 60 dienas gadā. 60 no 356 – tas ir daudz.”
Rosbergs atklāja, ka tieši šis aspekts bijis viens no iemesliem, kāpēc Hamiltons pēc daudzu gadu sadarbības atstāja “Mercedes” un pārcēlās uz “Ferrari”.
“Tas bija viens no iemesliem, kāpēc Hamiltons pārgāja uz “Ferrari”,” viņš sacīja “Sky F1” podkāstā. Hamiltons pievienojās “Ferrari” ar līgumu uz vairākiem gadiem, kura vērtība tiek lēsta 446 miljonu dolāru apmērā.
Rosbergs paskaidroja, ka “Ferrari” situācija sponsorattiecību jomā ir atšķirīga no citām komandām: “Es nedrīkstu teikt, ka tas mums [pilotiem] ir sāpīgi, jo visi skatītāji teiks – “klusējiet, jūs pelnāt tik daudz, jums tikai jāaiziet uz sponsoru pasākumu, jāsaspiež rokas, jānofotografējas”. Bet tas tiešām ir sāpīgi. Tas ir ļoti sāpīgi. “Ferrari” savus pilotus sponsoru pasākumiem neizmanto. Viņiem ir tik spēcīgs zīmols, ka sponsoriem daudz laika ar pilotiem nemaz nav jāpiedāvā.”