ASV, Ostinas trasē gaidāmajā F1 pasaules čempionāta posmā, kas tiks aizvadīts šajā nedēļas nogalē, vismaz piecas komandas startēs ar unikāla dizaina automašīnām.
Kā pirmā amerikanizēto krāsojumu prezentēja “Haas” vienības, par ko jau vēstījām, bet tagad jaunus dizainus saviem spēkratiem prezentējušas vēl četras vienības.
“Williams” izvēlējusies izmantot motīvu no tālā 2002. gada, kad komandu pārstāvēja Huans Pablo Montoija un Ralfs Šūmahers. Šāds dizains izvēlēts, jo komandas tagadējais galvenais sponsors “Atlassian” savu darbību sāka tieši 2002. gadā. Togad Montoija ar līdzīga krāsojuma auto atnesa komandai septiņus pjedestālus, bet Šūmahers – sešus, tostarp uzvarēja vienā posmā.
Arī 2025. gada Konstruktoru kausa ieguvēja “McLaren” pamainījusi krāsojumu, iespaidojoties no sava sponsora “Google” mākslīgā intelekta programmas “Gemini”, kura nosaukums šonedēļ Ostinā rotās motora pārsegu. Tikmēr Lando Noriss un Oskars Piastri turpina cīņu par pilotu ieskaites titulu – šobrīd abus šķir 22 punkti.
Spožu krāsojumu izveidojusi “Racing Bulls” komanda, kas to veidojusi sadarbojoties ar amerikāņu mūziķi Shaboozey. Jaunās krāsas izceļas īpaši. Dizains saistīts ar sponsora “Cash App” jauno produktu.
“Aston Martin” savu spēkratu dizainu pamainījusi par godu F1 zinātnei. Šonedēļ Silverstonas bāzē pie komandas viesojās fiziķis Braiens Kokss, tiekoties ar komandas galveno tehnisko partneri Adrianu Ņūviju. Saistībā ar to arī izmaiņas krāsojumā, kas sevī ietver arī dažādu matemātisko formulu attēlojumu.