Džordžs Rasels pēc Lasvegasas GP izskaidrojis, kāpēc sacīkstes izskaņā viņa temps tik dramatiski sāka kristies. Līdz pat pēdējiem apļiem brits turējās stabilā trešajā vietā, taču strauji zaudēja pārsvaru pār sekotājiem un finišēja bija vien nedaudz priekšā komandas biedram Kimi Antonelli.
Rasels stāstīja, ka pats sev izjaucis sacīksti, kad pēc pitstopa mēģinājis izmantot iespēju cīnīties ar Maksu Verstapenu.
“Temps pirmajā stintā bija labs, tikai ap desmitdaļu lēnāks par Maksu,” sacīja Rasels. “Pēc boksu apmeklējuma ieraudzīju iespēju un divus apļus “devu grīdā” ļoti agresīvi. Ar to arī iznīcināju riepas. Kad bija kādi 20 apļi līdz finišam, zināju, ka būs ļoti grūti. Bija nebaudāmi – mašīna vienkārši negriezās kreisajos līkumos.”
Neskatoties uz to, viņš nožēlu nejuta: “Ja būtu rīkojies piesardzīgāk, droši vien sev pārmestu. Es gribu cīnīties par uzvarām. Redzēju pusiespēju un man bija jāiet uzbrukumā.”
Antonelli savukārt piedzīvoja pavisam citādu sacīksti – tā bija izdzīvošana ar vienām cietajām riepām gandrīz visas distances garumā. Pēc starta no 17. vietas itālis agri nomainīja mīksto komplektu un bija spiests braukt 48 apļus ar vienu riepu komplektu.
“Pēdējās 20 apļos es burtiski runāju ar riepām,” viņš atzina. “Katru taisni lūdzos, “lūdzu, izturiet līdz beigām”.” Viņš skaidroja, ka riepu noslāņošanās problēmas visu laiku draudēja sabojāt tempu, taču tīrā gaisā riepas sākušas attīrīties: “Komanda deva labus padomus, un pēdējie apļi pat kļuva ātrāki.”
Antonelli finišā vēl bija jādomā par piecu sekunžu sodu, ko viņš saņēma par falšstartu. “Trīs apļus līdz finišam nodomāju – labi, laikam būs sestā vieta,” viņš sacīja. Tomēr izdevās attālināties no Leklēra, ar ko pietika, lai “Ferrari” pilots priekšā netiktu. Kad abi “McLaren” piloti tika diskvalificēti, itālis no piektās pozīcijas rezultātos pacēlās uz trešo. Tas viņam ir karjeras trešais F1 pjedestāls.



