Pāris minūtes pēc “Mercedes” prezentācijas tur pat Heresas trases boksu celiņā žurnālisti pirmo reizi ieraudzīja arī “Red Bull” jauno modeli RB10.
“Red Bull RB10” modeļa purngals ir divu šogad valdošo filozofiju sajaukums. Lai arī tas neatgādina neglītos ‘pirkstus’ un purngals saglabā pilnu platumu līdz par priekšējā antispārna balstu daļai, pats priekšgals strauji sašaurinās, lai vienlaicīgi atbilstu tehnisko noteikumu punktiem un tajā pašā laikā neietekmētu aerodinamisko efektivitāti.
Jāatgādina, ka “Renault” kompānija, kas ir “Red Bull” dzinēju piegādātājs un ciešākais partneris, ir paziņojusi, ka izvēlējusies piesardzīgu stratēģiju attiecībā uz dzinējiem pirms 2014.gada sezonas. “Renault” motori sākotnēji tikšot iegrožoti un nesasniegs pilnu jaudas potenciālu, taču spēs sasniegt finišu.
Jaunajā sezonā “Red Bull” komandu pārstāvēs četrkārtējais pasaules čempions Sebastjans Fetels un viņa jaunais komandas biedrs austrālietis Daniels Rikjardo.
Intervija ar Sebastianu Fetelu
Intervija ar Adrianu Ņūviju
mashiina, kura vizuaali ir mainiijusies vismazaak. dzeltanais purns veiksmiigi nomaskee to imbinci. gluzhi preteeji kaa tas ir ar Torro Rosso. shamiem kraasojums tieshi izcelj formulas viirishkjo dalju.
Attiecīgās ‘krāniņu epopejas’ sakarā es te tā iedomājos, kāpēc gan autosporta varasvīri tik izmisīgi cenšas pieturēties pie šīs paceltā purngala koncepcijas? Jau gadiem maina minimālos un maksimālos augstumus, platumus, garumus, izdomā visādus tur lauzienus, tad nosedzošos paneļus, tagad ‘pipstiķus’ priekšā. Vai tad neviens nav iedomājies, ka šai problēmai pastāv elementārs risinājums – aizliegt jebkādus paceltos purngalus! Tas ne tikai izskaustu visu šo dizainisko mērkaķošanos, bet arī nospēlētu spēcīgu lomu ātrumu ierobežošanā, jo cik saprotu – ar visā garumā esošu gludu mašīnas apakšu tik ātri pabraukt vairs nevarētu. Un visi laimīgi!
Interesanti, ka par šādu risinājumu biju iedomājies jau nedēļu iepriekš un brīnijos kāpēc neviens tādu neizmanto. Redz nu! 😀
Iespējams visskaistākā mašīna šogad.
manupraat Mercedes, Maklaaren un Red Bull ir vis-smukaakaas. tieshi shaadaa seciibaa.
vispretiigaak izskataas deformeetais Ferrari. tad seko paarlieku izteiksmiigie Force India un Torro Rosso pirxti. protams, par tiem pirxtiem tas ir subjektiivi. iespeejams ka sievieteem un Valmieras maigonim tieshi shiis mashiinas patiik.
bet nu, galvenais jau ir aatrums. pie vizuaalaa agraak vei veelaak pieradiisim.
A tev neliekas ka mercedesi un ferrari purngali ir vienaadi. nu varbuut ne faktiski vienaadi,bet kautkaada atshkjiriiba milimetraa. paskaties kaartiigi
Jaa veciit nau ko teikt par teviim:)!
nu nee. Mercedes neizskataas taa, it kaa tam buutu uzmestas klavieres. tas Ferrari kuukums, kur beidzaas pilota droshiibas kapsula, ir vienkaarshi pretiigs. un pats purngals ir kaa ar taam pashaam klaviereem saspiests Bugatti prieksheejais gaisa savaacej-rezhgjis.
kopeejais sarkanaas mashiinas teels ir ljoti izkropljots, manupraat.
Izskatās gandrīz tik pat slikti kā pārējās šī gada mašīnas.
Atgādina šo te http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c0/Sturgeon_SB3.jpg
Pat aerodinamikas ģēnijam Adrianam Ņūvijam nav izdevies savienot maksimālo aerodinamiku ar estētiku. šie debīlie noteikumi ir viennozīmīgi jāatceļ! nu tas ir šausmīgi, ka gandrīz viss peletons pārvēršās par kautko pretīgu, Aldim labs tvīts, kad F1 mašīnas vēl bija skaistas. 🙂