Pāris minūtes pēc “Mercedes” prezentācijas tur pat Heresas trases boksu celiņā žurnālisti pirmo reizi ieraudzīja arī “Red Bull” jauno modeli RB10.

“Red Bull RB10” modeļa purngals ir divu šogad valdošo filozofiju sajaukums. Lai arī tas neatgādina neglītos ‘pirkstus’ un purngals saglabā pilnu platumu līdz par priekšējā antispārna balstu daļai, pats priekšgals strauji sašaurinās, lai vienlaicīgi atbilstu tehnisko noteikumu punktiem un tajā pašā laikā neietekmētu aerodinamisko efektivitāti.

Jāatgādina, ka “Renault” kompānija, kas ir “Red Bull” dzinēju piegādātājs un ciešākais partneris, ir paziņojusi, ka izvēlējusies piesardzīgu stratēģiju attiecībā uz dzinējiem pirms 2014.gada sezonas. “Renault” motori sākotnēji tikšot iegrožoti un nesasniegs pilnu jaudas potenciālu, taču spēs sasniegt finišu.

Jaunajā sezonā “Red Bull” komandu pārstāvēs četrkārtējais pasaules čempions Sebastjans Fetels un viņa jaunais komandas biedrs austrālietis Daniels Rikjardo.

Intervija ar Sebastianu Fetelu

Intervija ar Adrianu Ņūviju

1 KOMENTĀRS

  1. Attiecīgās ‘krāniņu epopejas’ sakarā es te tā iedomājos, kāpēc gan autosporta varasvīri tik izmisīgi cenšas pieturēties pie šīs paceltā purngala koncepcijas? Jau gadiem maina minimālos un maksimālos augstumus, platumus, garumus, izdomā visādus tur lauzienus, tad nosedzošos paneļus, tagad ‘pipstiķus’ priekšā. Vai tad neviens nav iedomājies, ka šai problēmai pastāv elementārs risinājums – aizliegt jebkādus paceltos purngalus! Tas ne tikai izskaustu visu šo dizainisko mērkaķošanos, bet arī nospēlētu spēcīgu lomu ātrumu ierobežošanā, jo cik saprotu – ar visā garumā esošu gludu mašīnas apakšu tik ātri pabraukt vairs nevarētu. Un visi laimīgi!

    • manupraat Mercedes, Maklaaren un Red Bull ir vis-smukaakaas. tieshi shaadaa seciibaa.

      vispretiigaak izskataas deformeetais Ferrari. tad seko paarlieku izteiksmiigie Force India un Torro Rosso pirxti. protams, par tiem pirxtiem tas ir subjektiivi. iespeejams ka sievieteem un Valmieras maigonim tieshi shiis mashiinas patiik.

      bet nu, galvenais jau ir aatrums. pie vizuaalaa agraak vei veelaak pieradiisim.

      • nu nee. Mercedes neizskataas taa, it kaa tam buutu uzmestas klavieres. tas Ferrari kuukums, kur beidzaas pilota droshiibas kapsula, ir vienkaarshi pretiigs. un pats purngals ir kaa ar taam pashaam klaviereem saspiests Bugatti prieksheejais gaisa savaacej-rezhgjis.
        kopeejais sarkanaas mashiinas teels ir ljoti izkropljots, manupraat.

  2. Pat aerodinamikas ģēnijam Adrianam Ņūvijam nav izdevies savienot maksimālo aerodinamiku ar estētiku. šie debīlie noteikumi ir viennozīmīgi jāatceļ! nu tas ir šausmīgi, ka gandrīz viss peletons pārvēršās par kautko pretīgu, Aldim labs tvīts, kad F1 mašīnas vēl bija skaistas. 🙂