Čatras “Renault” dzinēju komandas Kanādas GP izcīņā pirmo reizi sezonā varēs izmantot pilnu jaudas agregātu potenciālu.
Franču ražotājs ir pārliecināts, ka spējis novērst problēmas, kas vajāja jauno jaudas agregātu pirmssezonas testos un neļāva startēt ar pilnu jaudu arī pirmajos sešos čempionāta posmos. “Renault” sporta daļas vadītājs Remi Tafins paziņoja, ka tieši Kanādas GP posms dos kompānijai pirmo reālo priekšstatu, kur “Renault” atrodas attiecībā pret abiem dzinēju ražotājiem.
“Jau kopš rezonas sākuma mēs atkārtojām, ka mums ir jāizmanto samazināti jaudas agregāta parametri kamēr tiek veikti uzlabojumi un no Kanādas GP mēs beidzot varam startēt ar pilnu jaudu,” paziņoja Tafins. “Pēdējos četros posmos mēs pamazām ieviesām vairākus uzlabojumus un šo procesu mēs pabeigsim Monreālā, kur arī pirmo reizi redzēsim mūsu spēku samēru attiecībā pret konkurentiem. Mums ir vairākas jaunas detaļas šim posmam un galvenokārt tās ir domātas izturības uzlabošanai. Iepriekšējos posmos mūsu uzlabojumi vairāk bija bija domāti, lai veicinātu dzinēja un enerģijas reģenerācijas efektivitāti.”
Tāpat Tafins norādīja, ka ir sīki izpētītas problēmas, kas radās Monako laikā, kad abas “Toro Rosso” formulas bija spiestas izstāties ar izplūdes gāzu sistēmas problēmām, bet Sebastiana Fetela formulai pie vainas izrādījās mehānisks bojājums MGH-U iekārtā.
Tostarp Žila Vilnēva trasē, kur dzinēja jaudai un maksimāliem ātrumiem ir ļoti liela nozīme, svarīgākie faktori būs enerģijas reģenerācijas sistēmu darbība un spēja taupīt degvielu.
“Trasē ir tikai daži līkumi un MGU-K reģenerācijas sistēmas darbība nebūs optimāla, jo mašīnas pārāk reti samazinās ātrumu, lai spētu uzkrāt pietiekamu kinētiskās enerģijas apjomu,” skaidroja Tafins. “Tāpēc uzsvars tiks likts uz MGU-H, kas atgūst enerģiju no izplūdes gāzu sistēmas. Mums ir nepieciešama visa iespējamā enerģija un mēs būsim arī ļoti tuvu robežai degvielas patēriņa ziņā.”
nu tad lai raada ko var! labaaks testu poligons motoram kaa Montreaalas trase laikam nav iespeejams. lai veicas Renualtam!
a reku attistiibas iespeejas meklee arii Pirelli>>> http://www.autosport.com/news/report.php/id/114254
priekshlikums atbalstaams, manupraat. mehaaniskaa sakjere nodroshina cieshaaku saancensiibu trasee.