Bijušais F1 pilots Huans Pablo Montoija nācis klajā ar savu teoriju, kādēļ Makss Verstapens apstiprinājis, ka arī 2026. gadā turpinās braukt “Red Bull” sastāvā.
Ungārijas GP preses dienā četrkārtējais pasaules čempions paziņoja, ka paliks Miltonkīnsas komandā. Tas noticis neskatoties uz runām par “Mercedes” interesi un Toto Volfa centieniem pievilināt holandieti. Šī nav pirmā reize, kad Volfs mēģinājis Verstapenu pārvilināt. Arī pērn viņš tika minēts kā potenciālais Luisa Hamiltona aizstājējs.
Taču Montoija uzsver, ka Verstapena situācija tirgū šobrīd vairs nav tik spēcīga kā vēl pirms gada. Ja 2024. gadā viņš dominēja čempionātā un varēja prasīt astronomisku atalgojumu, tad tagad “Red Bull” atrodas tikai ceturtajā vietā Konstruktoru kausā, bet pats Verstapens no līdera atpaliek par 97 punktiem.
“Es domāju, ka viņam nebija izvēles,” sacīja Montoija sarunā ar “Coinpoker”. “Ja pagājušajā gadā kāds gribēja Verstapenu, tas maksātu 100 miljonus. Šogad, ar šādu auto, summa būtu 50 miljoni. Varbūt tieši tāpēc viņš palika.”
Kolumbietis skaidro, ka pašreizējā situācijā komandām ir daudz lielāka vara sarunās nekā pašam pilotam.
“Varbūt Makss domāja, ka saņems tos 50 miljonus, bet sarunu partneri zināja, ka viņam viņus vajag vairāk nekā viņiem viņu,” sacīja Montoija. “Pagājušogad, lai Maksu pārvilinātu, cena bija kosmiska. Tagad, ja tu runā ar Maksu, vari teikt – šis ir cipars, un, ja gribi pie mums, nāc par šo summu.”
Montoijas skatījumā tas padara Verstapena lēmumu palikt “Red Bull” saprotamu. Pārejas iespējas, lai arī bijušas, šoreiz nesolīja tādu pašu finansiālu ieguvumu kā agrāk.