Makss Verstapens pēc nupat izcīnītās uzvaras Itālijas F1 posmā šonedēļ piepildīs sen lolotu sapni, debitējot Nirburgringas izturības sacīkstēs (NLS).

Leģendārajā Nordšlaifes aplī notiks vairāki četru stundu braucieni, un Verstapens plāno startēt gan sestdien, gan svētdien.

Lai saņemtu Nordšlaifes licenci (DMSB Permit), Verstapenam vispirms būs jāapmeklē DMSB akadēmijas teorijas kurss un jānokārto eksāmens. Tas dos B kategorijas atļauju startēt ar mazāk jaudīgām mašīnām, piemēram, GT4 klasē. Pēc tam, finišējot vismaz divos braucienos ar kopumā veiktiem vismaz 14 apļiem, iespējams pāriet uz A kategoriju. Tā dod atļauju startēt jau ar jaudīgākajām GT3 mašīnām.

Paredzams, ka pirmajā sacīkstē viņš startēs ar “Porsche Cayman GT4 CS” no “Lionspeed” komandas, lai nokārtotu nepieciešamās formalitātes. Ja viss izdosies, jau svētdien Verstapens varētu sēsties pie “Ferrari 296 GT3” stūres “Emil Frey Racing” sastāvā, kas ir galvenais mērķis.

DMSB noteikumi gan pieļauj izņēmuma kārtā piešķirt augstākās kategorijas licenci FIA “Platinum” braucējiem, kā Verstapens, ja tiek veikts dubultstarts vienā dienā, tādēļ ceļš uz dalību GT3 klasē viņam varētu atvērties arī ātrāk.

“Nav nekādu bažu, ka viņš riskē ar veselību. Tieši pretēji – tā ir lieliska iespēja saglabāt entuziasmu laikā, kad F1 mašīna nav tik konkurētspējīga,” uzsver “Red Bull” padomnieks Helmuts Marko. Interesanti, ka rēķinu par šo projektu segs “Red Bull GmbH”, nevis F1 komanda.