Juki Cunodas snieguma uzlabošanās F1 trasēs sakrīt ar pieaugošu kritiku pret Īzaku Hadžāru. “Red Bull” komandas vadītājs Lorāns Mekīss arī uzsvēris japāņu pilota nozīmi cīņā par konstruktoru kopvērtējuma punktiem pirms gaidāmā Meksikas posma, lai gan Hadžārs aicinājis viņu iekļaut lielajā komandā vēl pirms šīs sezonas beigām.
Hadžārs, kurš tiek uzskatīts par galveno kandidātu aizstāt Cunodu 2026. gadā, aizvadīja haotisku nedēļas nogali Ostinā. Viņš avarēja kvalifikācijā un finišēja tālu no punktu zonas, kamēr Cunoda demonstrēja vienu no saviem spēcīgākajiem sniegumiem šosezon. Neskatoties uz to, 21 gadu vecais francūzis turpina publiski runāt par savu nākotni un pat ieteicis “Red Bull” paaugstināt viņu vēl pirms nākamās sezonas sākuma.
Pieredzējušais žurnālists Žans-Liks Ruā intervijā “RMC Sport” atklāja, ka jau brīdinājis jauno braucēju: “Es viņam teicu – neko nesaki! Strādā un gūsti rezultātus. Viņš pats sev sarežģī dzīvi,” sacīja Ruā. “Nav jēgas viņu pārmērīgi kritizēt, kā sezonas sākumā, kad viņš kļūdījās iesildīšanās aplī lietus laikā. Tagad viņam ir divas kļūdas un, manuprāt, trešā vairs nedrīkst notikt. Tas ir mans padoms.”
Ruā uzsvēra, ka Hadžāram vispirms jāpārspēj savs komandas biedrs Liams Lovsons, pirms domāt par “Red Bull” komandu. “Pēdējos septiņos vai astoņos posmos viņš ir bijis aiz Lovsona, nevis priekšā. Viņiem ir vienāds aprīkojums, tāpēc tas nav labi. Viņam jāpārstāj runāt un jāsāk smagi strādāt,” norādīja žurnālists. Savukārt par Cunodu viņš izteicās daudz pozitīvāk: “Juki sāk ieiet ritmā – viņam bija lieliska nedēļas nogale, viņš cīnījās. Īzaka vietā es klusētu un darītu darbu.”
Tikmēr Mekīss uzsvēra, ka Cunoda joprojām ir ļoti svarīgs “Red Bull” komandai sezonas finiša cīņās. “Juki ir nozīmīga loma. Pirmkārt, vēl daudz kas ir likts uz spēles konstruktoru ieskaitē. Mēs vairs necīnāmies par čempiontitulu, taču cīnāmies par pozīcijām aiz līderiem, tāpēc mums vajag Juki punktus,” viņš sacīja. “Jo ātrāks ir Juki, jo labāk mēs varam sadalīt testu programmu starp šo un nākamā gada mašīnu. Tāpēc ir svarīgi, lai viņš būtu ātrs.”
Mekīss atzina, ka Ostinā Cunoda finišēja 52 sekundes aiz Maksa Verstapena, zaudējot gandrīz sekundi aplī, taču uzsvēra, ka progress ir jūtams. “Protams, mēs vienmēr gribam vairāk. Es neteikšu, ka ar to pietiek, jo tu redzi atšķirību. Bet viņš jau divas reizes pēc kārtas finišējis punktos, un tas ir solis uz priekšu,” teica komandas vadītājs. “Juki bija divi ļoti labi starti un pirmie apļi – tas ir progress salīdzinājumā ar sezonas sākumu. Vai tas pietiek? Nē. Es melotu, ja tā teiktu. Un arī Juki nebūtu apmierināts, ja mēs apgalvotu, ka tas ir pietiekami.”