“Renault” komanda, kas nākamajā sezonā būs pazīstama zem nosaukuma “Lotus F1 Team”, plāno nolīgt testu un rezerves pilotu – sievieti.
Marija de Villota iepriekšējo sezonu pavadīju “Superleague Formula” čempionātā, kur ieņēma 15.vietu. Intervijā spāņu AS avīzei Villota paziņoja, ka viņai esot pilns atbalsts no komandas un vēl tikai atlikušas formalitātes – līguma parakstīšana par testu un rezerves pilota vietu. Jau ziņojām, ka 31 gadu vecā spāniete nesen aizvadīja arī testus “Renault” sastāvā.
“Pēc testiem “Renault” vienībā Pola Rikāra trasē, kur uzrādīju labus rezultātus, man bija iespēja pretendēt uz rezerves pilota vietu,” paziņoja De Villota, kas ir bijušā F1 pilota Emilio de Villotas meita. “Mums ir viss vajadzīgais, ieskaitot sponsorus, lai vienotos ar komandu. Komanda tic manam talantam un es būšu gatava sēsties mašīnā ik reizi, kad viņi man to prasīs. Es koncentrēšos uz šo darbu un darīšu visu, kas manos spēkos.”
Lai gan De Villotas debija Formulā 1 šobrīd izskatās vairāk kā nereāla, nevar aizmirst, ka Bernijs Eklstons ļoti vēlas F1 atkal redzēt sievieti un viņš personīgi ir iesaistījies šajā projektā, jo klātienē apmeklēja testus Pola Rikāra trasē.
Jāatgādina, ka Marijas tēvs Emilio de Villota savulaik 1977. gadā piedalījās divos F1 posmos, “Iberia Airlines” komandas sastāvā (“McLaren-Cosworth”) izcīnot 13. un 17. vietu. Pārējās 13 sacīkstēs šobrīd 65 gadus vaicais autosportists nespēja pārvarēt kvalifikācijas barjeru.
Pēc feisa tā sieviete ļoti līdzīga Ievai Akurāterei 🙂
..pirms gadiem divdesmit..
kautkaa diivaini.pie Lotus durviim klauvee Petrovs, Senna, Kubica un Grozhaans. tomeer vinji speelee nesaprotamu maarketingu.
Pirms šīs sezonas Renault bija 4 testu un rezerves piloti – Ho Pin Tungu ieskaitot. Meitenei tas tāds ieraksts CV, nekas vairāk. Vismaz pagaidām.
Tad reiz jau sieviete ir bijusi F1? Kādi bijuši panākumi un cik sen tas bija?
Lellai Lombardi bija pat punkts – pareizāk sakot tikai puspunks, jo sacīkste tika pārtraukta. Kopā viņa bija 5: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_female_Formula_One_drivers
Pēdējā bija Džovana Amati – 1992.gadā.
Galvenais, ka bildē uz mašīnas ir FLAGMAN VODKA… Priekā! 😀
Renault man sāk likties nenopietni ar visām savām izdarībām. Saprotu , ka mārketings utt, bet nu….
Domāju ka KIMI vajadzētu pamest šo komandu pēc nākamās sezonas un iet uz citu.