“Ferrari” komanda ir atzinusi, ka noteikti vēlētos nolīgt Adrianu Ņūveju, kad viņš meklēs jaunus izaicinājums pēc “Red Bull” līguma beigām.

“F1LV

“Red Bull” komandas tehniskais direktors Adrians Ņūvejs ir viens no galvenajiem enerģētisko dzērienu kompānijas vienības panākumu pamatlicējs pēdējo trīs sezonās. Šajā laika periodā austriešu komanda ir izcīnījusi 27 uzvaras, divus pilotu titulus un divus Konstruktoru Kausus.

“Ferrari” komandas vadītājs Stefano Domenikalli paziņoja, ka “Red Bull” izvirzīšanās pirmajās pozīcijās Formulā 1 ir pierādījusi cik ļoti svarīga ir Ņūveja loma un Maranello komanda novēros situāciju, gaidot, kad britu aerodinamikas speciālists būs pieejams darba tirgū.

“Es domāju, ka pēdējos pāris gados Adirans Ņūvejs lieliskā veidā vēlreiz ir pārādījis savas spējas,” paziņoja Domenikalli ikgadējā preses pasākumā “Wroom”. “Taču jautājums ir: ko viņš vēlēsies darīt tālāk? Tad jau mēs redzēsim.”

Tostarp “Ferrari” prezidents Luka di Montidzemolo paziņoja, ka nolīgt Ņūveju nebūs viegli, jo viņa sieva nevēloties pārcelties uz dzīvi Itālijā.

“Man ir ticība mūsu tehniskajiem civlvēkiem,” motivējoši paziņoja Montidzmolo. “Turklāt man jau bija tikšanās ar viņu (Ņūveju). Toreiz 1997.gadā tā neizvērtās visai veiksmīga. Viņa sievai toreiz bija priekšstats, ka Itālija ir kaut kāda trešās pasaules valsts. Taču, ja viņš atkal būs brīvs no līgumsaistībām un mainīs savus priekšstatus par mūsu valsti, tad kāpēc gan ne?”

1 KOMENTĀRS

  1. Iedomājos, ka Ņūveja sievas reakcija 1997.gadā iespējams izskaidrojama ar 1994.gada Sennas traģēdiju. Nevar aizmirst, ka pēc tam Williams vadība, tostarp konstruktors Adrians Ņūvejs, Itālijā tika apsūdzēti ‘slepkavībā bez iepriekšēja nodoma’. Nav brīnums, ka Ņūveja sievai nebija vēlme pārcelties uz Itāliju, no kuras apmeklēšanas Williams vadība vairījās, jo process turpinājās vairāk kā 10 gadus.

  2. tie Ferrari man atgādina kādu Man City vai Chelsea, ka tie panākumi kaut kā ar esošo sastāvu galīgi nenāk un ta nu par visām varītēm cenšas dabūt pie sevis tās lielākās zvaigznes, cerībā, ka nu tik būs. Pathetic 😛

  3. Te nu vietā būtu atcerēties aņuku, kad kādam uzdeva jautājumu par sievietēm, uz ko atbilde skanēja – nu ir par 10$, par 100$, par 100$, virs 100$. Uz jautāju vai tad Jums godīgu sieviešu nemaz nav atbilde skanēja – ir, bet bet tās ir pārāk dārgas 🙂
    Baidos, ka sarkanajiem ši prieks būs pārāk dārgs. 🙂

  4. Sarkanie manliekas var atļauties visu:)! Bet vai tas dos rezultātu? Ir jau piemērs ar BRAUN, mazs budžets, bet milzīgi panākumi. Tagad tiek pie mersedes naudas un nekādu panākumu. Ross Brauns arī ir uzskatāms F1 par vienu no spīdošākajiem prātiem, bet pat viņš nevar dot garantiju ka mašīna ripos kā bija iecerēts!

  5. Tieši tā – garantijas panākumiem nav nekādas. Paskatoties vēsturē, skaidri redzams, ka visiem spožākajiem F1 konstruktoriem bijuši panākumu periodi un klusie periodi, kad mašīnas galīgi neiet – gan Kolinam Čepmenam, gan Mauro Forgiēri, gan Gordonam Marijam u.c. Tas pats Ņūvejs – bija triumfs ar Williams 90-tajos (lai gan pakāstas 94. un 95.gada sezonas), ar McLaren 90-to beigās, tad ilglaicīga kapitulācija Ferrari un Renault priekšā, bet tagad perfekti izdevies Red Bull modelis, ko bez ūber-revolucionāriem risinājumiem komanda drillē jau 3 sezonas.