Rallija “Sarma” motora defektu dēļ līdz finišam neaizbrauca divi potenciālie uzvarētāji savās klasēs – Jānis Vorobjovs un Ivo Ķilpis. Abi piloti motoru sporta portālam NORDSPEED sniedza savus komentārus par notikušo.

Jau ziņojām, ka Vorobjovs pēc pirmajiem diviem ātrumposmiem Latvijas čempionāta otrajā posmā absolūtajā ieskaitē bija iekrājies jau vairāk kā 20 sekunžu pārsvaru pār tuvāko sekotāju un atradās drošā vadībā, pirms izstājās.

“F1LV

Vorobjovs pie izstāšanās daļēji vaino arī auksto laiku, kas sabojāja motora blīvslēgu, kā rezultātā sākās ievērojami eļļas zudumi: “Pēc pirmā ātrumposma konstatējām, ka motors strauji zaudē eļļu. Pēc otrā ātrumposma sapratām, kur ir tā vaina, salabot to uzreiz nevarējām, ielējām ievērojumu eļļas daudzumu motorā, tomēr ar to nepietika, lai pabeigtu ātrumposmu, kā rezultātā tika sabojāts motors.”

“Tā kā šogad mēs startēsim divos čempionātos Latvijas un Igaunijas, tad nākamais posms mums būs jau pēc divām nedēļām Igaunijā. Līdz tam laikam strādāsim piepūstiem vaigiem, lai savestu kārtībā mašīnas dzinēju,” par tuvākajiem plāniem stāsta Vorobjovs.

Savukārt Ivo Ķilpis pēc pirmā “dopa” ierindojās ceturtajā vietā 2WD klasē, kad aizdegās viņa mašīna.

“Nu, kas tur ko daudz stāstīt – izbeidzās motors un tas arī viss. Otrā “dopa” otrajā kilometrā tas vienkārši aizdegās. Tagad motors strādā tukšgaitā – nevelk,” skaidro Ivo.

Jautājām sportistam arī par viņa jauno mašīnas krāsojumu un sadarbību ar “ASRT Autostisls”. Piedāvājums nācis no ASRT komandas puses un viņš vienkārši piekritis: “Piekritām piedāvājumam. Tagad mums ir kopīgs mašīnas krāsojums, kā arī izmantojam vienu telti.”

“Domāju, ka tuvākais starts būs rallijā “Talsi 2012″. Līdz tam laikam būsim saveduši kārtībā arī motoru. Ātrāk gan nekas nesanāks,” par tuvākajiem plāniem stāsta Ķilpis.