Komandas ir noslēgušas pēdējo testu dienu Barselonā un domās jau ir pirmajā posmā Austrālijā.
Statistika pēc trim testu sesijām nedod pilnīgu priekštatu par spēku samēriem un veiktajiem uzdevumiem un šogad vadošās komandas izteikti ir bijušas ļoti piesardzīgas ar sava reālā ātruma atklāšanu. Visvairāk šajā jomā ir izcēlušies “Red Bull”, kas regulāri testos brauca ar pietiekami lielu degvielas apjomu tvertnē un turklāt šis apjoms variēja. Pēdējos Barselonas testos “Red Bull” trešajā dienā beidzot izvilka gaismā visus uzlabojumus un mēs faktiski ieraudzījām jaunu mašīnu, turklāt tās bija tikai redzamās izmaiņas – nav zināms, cik daudz uzlabojumi Ņūvejam paslēpti zem virsbūves.
No pilotu viedokļa viscītīgākie trijos pirmssezonas testos iz bijuši Rosbergs ar 2996 km un Hamiltons ar 2662 km. Savukārt Narains Karikejans Austrālijā veiks savus pirmos km šogad ar HRT formulu.
| Komanda | Pilots | Apļi | Distance (km) |
Pilota daļa | Labākais laiks (diena) | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Heresa | Barselona 1 | Barselona 2 | |||||
| Red Bull | Fetels | 437 | 2001 | 46% | 1:19.297 (3) | 1:22.891 (2) | 1:23.361 (2) |
| Vēbers | 505 | 2316 | 54% | 1:19.184 (2) | 1:23.774 (4) | 1:22.662 (3) | |
| McLaren | Batons | 484 | 2220 | 45% | 1:20.688 (2) | 1:23.200 (4) | 1:22.103 (3) |
| Hamiltons | 580 | 2662 | 55% | 1:19.464 (3) | 1:23.590 (1) | 1:22.430 (4) | |
| Ferrari | Alonso | 508 | 2341 | 47% | 1:18.877 (4) | 1:23.180 (2) | 1:22.250 (4) |
| Masa | 578 | 2653 | 53% | 1:20.454 (2) | 1:23.563 (4) | 1:22.413 (3) | |
| Mercedes | Šūmahers | 531 | 2432 | 45% | 1:18.561 (2) | 1:23.384 (3) | 1:22.939 (4) |
| Rosbergs | 652 | 2996 | 55% | 1:17.613 (3) | 1:23.843 (4) | 1:22.932 (3) | |
| Lotus | Raikonens | 356 | 1614 | 46% | 1:19.670 (1) | 1:22.030 (4) | |
| Grožāns | 416 | 1888 | 54% | 1:18.419 (3) | 1:26.809 (1) | 1:22.614 (2) | |
| Force India | Di Resta | 560 | 2568 | 54% | 1:19.772 (1) | 1:23.119 (4) | 1:22.446 (3) |
| Hilkenbergs | 433 | 1995 | 42% | 1:19.977 (4) | 1:22.608 (2) | 1:22.312 (4) | |
| Bjanki | 46 | 204 | 4% | 1:20.221 (2) | |||
| Sauber | Kobajaši | 575 | 2635 | 53% | 1:19.834 (4) | 1:22.312 (4) | 1:22.386 (4) |
| Peress | 498 | 2292 | 47% | 1:19.770 (3) | 1:22.648 (2) | 1:22.094 (3) | |
| Toro Rosso | Rikiardo | 514 | 2357 | 52% | 1:19.587 (2) | 1:23.618 (1) | 1:22.155 (3) |
| Verņs | 473 | 2166 | 48% | 1:19.597 (4) | 1:23.792 (4) | 1:23.126 (2) | |
| Williams | Maldonādo | 488 | 2244 | 42% | 1:21.197 (2) | 1:22.391 (3) | 1:23.347 (4) |
| Senna | 559 | 2545 | 48% | 1:20.132 (4) | 1:25.711 (1) | 1:22.296 (4) | |
| Botas | 117 | 545 | 10% | 1:25.738 (2) | |||
| Caterham | Kovalainens | 436 | 1992 | 44% | 1:21.518 (2) | 1:26.035 (1) | 1:22.630 (3) |
| Trulli | 117 | 518 | 12% | 1:22.198 (4) | |||
| Petrovs | 363 | 1690 | 37% | 1:26.448 (3) | 1:22.795 (4) | ||
| Van der Garde | 74 | 328 | 7% | 1:23.324 (3) | |||
| HRT | De la Rosa | 108 | 478 | 100% | 1:22.128 (2) | ||
| Kartikejans | 0 | 0 | 0% | ||||
| Marussia | Gloks | 108 | 503 | 32% | 1:26.173 (3) | ||
| Piks | 229 | 1066 | 68% | 1:27.343 (2) | |||
Savukārt komandu vērtējumā visvairāk kilometrus trasē ar jauno modeli ir aizvadījusi “Williams” vienība – 5334 km. “Mercedes” kopējā distance ir lielāka (5428 km), tomēr daļa no tās bija ar pērnā gada mašīnu.
| Komanda | Dzinējs | Apļi | Distance (km) |
Veiktā distance % no 15’000 km sezonas testu limita |
|---|---|---|---|---|
| Red Bull | Renault | 942 | 4318 | 28.8% |
| McLaren | Mercedes | 1064 | 4882 | 32.5% |
| Ferrari | Ferrari | 1086 | 4994 | 33.3% |
| Mercedes | Mercedes | 1183 | 5428 | 36.2% |
| Lotus | Renault | 772 | 3502 | 23.3% |
| Force India | Mercedes | 1039 | 4767 | 31.8% |
| Sauber | Ferrari | 1073 | 4927 | 32.8% |
| Toro Rosso | Ferrari | 987 | 4523 | 30.2% |
| Williams | Renault | 1164 | 5334 | 35.6% |
| Caterham | Renault | 990 | 4527 | 30.2% |
| HRT | Cosworth | 108 | 478 | 3.2% |
| Marussia | Cosworth | 337 | 1569 | 10.5% |
Avots: VivaF1



