Felipe Masa ir pārliecināts, ka pēc Mudžello aizvadītajām trim testu dienām, “Ferrari” komanda jaunākie uzlabojumi dos iespēju spert platu soli uz priekšu, lai gan atzina, ka arī konkurenti nestāv uz vietas.

“F1LV

Mudžello testos “Ferrari” debitēja ar jauno izplūdes gāzu sistēmu, kas sevi esot attaisnojusi. Tomēr Masa atzīmēja, ka pilnvērtīgi “Ferrari” progresu varēs novērtēt tikai Barselonā, kur dienas gaismu ieraudzīs vēl vairāki komandas uzlabojumi, kas tiek gatavoti Maranello fabrikā.

“Esmu drošs, ka pēdējās pāris nedēļās ir padarīts labs darbs un komanda ir progresējusi, tomēr tikai Barslonā mēs redzēsim, kur tieši atrodamies konkurētspējas rangā,” paziņoja Masa, kurš Mudžello strādāja vienu darba dienu. “Esmu drošs, ka arī citas komandas cītīgi strādā un tāpēc mums jāsper divreiz platāks solis uz priekšu. Čempionāts ir ļoti garš, tomēr mums jāatgūst zaudētais nākamos trijos līdz piecos posmos, ja mēs vēlamies sasniegt mūsu iepriekš uztādītos mērķus. Vienā rāvienā noķert tos puišus, kas izcīna uzvaras sacīkstēs, ir pārāk optimistisks mērķis.”

Pēdējais komentārs ir visai interesants no Masas puses, lai gan šeit nav pilnībā skaidrs, ko brazīlietis domā ar vārdu ‘mēs’ – komandu kopumā un līdz ar to Fernando Alonso vai tikai savu boksu pusi – jo piloti intervijās regulāri sevi apzīmē par ‘mēs’, tādejādi norādot, ka tas ir visas viņa mehāniķu komandas darbs. Turklāt apgalvojums, ka pat pēc nopietnas uzlabojumu paketes nebūs uzreiz iespējams cīnīties ar puišiem, kas tēmē uz uzvarām, tiešām vairāk attiecas uz Felipi Masu, jo Alonso šim mērķim bija krietni tuvāk un neliels progress attiecībā pret vadošajām komandām ļautu spānim atgriezties pjedestāla apritē.

[column size=”2-5″] [quote] Šobrīd nav tik svarīgi, kādā pozīcijā ir izpūtējs un mēs nedrīkstam uz komponentu vairs tērēt pat piecas minūtes no mūsu laika.[/quote][/column]

Tikmēr interesants komentārs pēc Mudžello testiem bija komandas līderim Fernando Alonso, kurš Itālijas testos strādāja divas darba dienas un pēdējā dienā pat piedzīvoja avāriju.

“Izplūdes gāzu sistēmai vairs nav tādas nozīmes, kāda tā bija pērn,” spānis skaidroja – pirmie posmi pierādījuši, ka pārsvars jāmēģina meklēt citās jomās. “Šobrīd nav tik svarīgi, kādā pozīcijā ir izpūtējs un mēs nedrīkstam uz komponentu vairs tērēt pat piecas minūtes no mūsu laika – mums jāpievēršas jomām, kur var iegūt krietni lielākas priekšrocības un tieši to mēs darījām Mudžello testos.”

1 KOMENTĀRS

  1. hmmmm,… Aldis ir Ferari liidzjuteejs?

    taads iespaids rodaas, jo peedeejo nedeelju laikaa shii komanda ciitiigi tiek apraxtiita. ko nevareetu teikt par paareejaam top-komandaam.

    lai tur vai kaa- Ferrari vairs nav valdoshais speeks Formulaa Viens. ierobezhotie testi vairs neljauj izmantot divus testpilotus un divas privaataas trases.