Preses konferencē, kas notika pēc, lietus dēļ atceltajiem testiem Estoril trasē, „Ducati” ģenerāldirektors un tehniskais direktors vienā personā – Filoppo Presiosi faniem paziņoja, par saviem testu plāniem, kas ir diezgan ambiciozi un ir vērsti uz dzinēja vadāmības uzlabošanu, uzsvērdams, ka jau ASV GP laikā, kas notiks 29. jūlijā – „Laguna Seca” trasē, varēsim sagaidīt būtiskus uzlabojumus „Ducati” sacīkšu zirga attīstībā.

Presiosi atsaucās uz Valentīno Rosi septīto vietu pagājušās nedēļas Portugāles GP, apgalvodams, ka tas ir motocikla vairāku mazu uzlabojumu rezultāts, bet vēl joprojām nav tas līmenis, kas tiek sagaidīts no „Ducati”, kaut gan plaisa sniegumā jau ir samazinājusies.

“F1LV

Pamatā Presiosi norāda, ka „Ducati” dzinēja galvenā problēma ir tā pārāk lielā jauda, kuru nespēj lietderīgi izmantot šasija, kā arī griezes momenta attiecība gan pie lieliem, gan pie maziem apgriezieniem. Līdz ar to šīs jaudas potenciāls būtībā paliek neizmantots, tāpēc, samazinot jaudu pie lieliem apgriezieniem – šasija to varētu izmantot daudz lietderīgāk, līdz ar ko, būtiski uzlabotos motocikla vadāmība pie pilnīgi atvērtas drosteles. Pašlaik galvenais nezināmais ir tas – kā uzlabosies „Ducati” sniegums, ja tiks palielināts griezes moments un samazināta jauda pie lieliem apgriezieniem. Presiosi pauž, ka komanda ir ļoti ieinteresēti pārbaudīt šādu „Ducati” specifisko dzinēju mazo apmānu.

Lai par to pārliecinātos „Ducati” gatavojās intensīvi strādāt maija, jūnija un jūlija testos Mudžello trasē, jo kā zināms – rūpnīcas komandām ir stingri ierobežojumi uz izmantoto dzinēju skaitu sezonā un tie drīkst būt tikai seši. Testa paketi ar šiem uzlabojumiem jau maijā pārbaudīs Valentīno Rosi.

Neskatoties uz ne visai augsto „Ducati” sniegumu sezonas sākumā, Presiosi ir nelokāms un pauž maksimālu atbalstu un uzticību „Doktoram”, lielā mērā tieši viņam plānojot šos būtiskos uzlabojumus dzinēja darbībā. Ja šie uzlabojumi attaisnosies, tad var uzskatīt, ka tā būs zināma revolūcija „Ducati” dzinēju attīstībā, jo ”Ducati” dzinēji vienmēr ir izcēlušies ar savu lielo jaudu, kas acīmredzot nav savienojama ar pārējām motocikla komponentēm.