“Yamaha” rūpnīcas komandas pilots Horhe Lorenso ir uzrādījis ātrāko rezultātu otrajos oficiālajos sezonas testos, kas trešdien notika “Motorland Aragon” trasē – Spānijā, aiz sevis atstājot komandas biedru Benu Spīsu kā arī Kalu Kračlovu no “Tech3”. 

Šajos testos, kur piedalījās krietni mazāk komandu kā pirmdien, Lorenso savu rezultātu (1.49`187 min) uzstādīja jau vēlā dienas otrajā pusē. Ar šo rezultātu “Yamaha” apstiprināja, ka pirmdienas testos atrastie risinājumi dzinēja specifikācijā un elektronikā ir pareizie, līdz ar to tika meklēti labākie regulējumi trasē, lai šīs komponentes savstarpēji darbotos nevainojami. “Yamaha” otrs pilots Bens Spīss no Lorenso atpalika vien tikai par divām sekundes desmitdaļām. Savukārt “Yamaha” satelītkomanda – “Tech3” bija turpat līdzās ar Kala Kračlova pussekundes atstarpi no Lorenso un Andrea Doviciozo divu sekunžu desmitdaļu atstarpi no sava komandas biedra. Doviciozo, kurš pirmdienas testos uzrādīja ātrāko rezultātu, turpināja darbu pie motora un elektronikas regulējumiem trasē, kamēr Kračlovs testēja visas iespējamās komponentes, kuras neizdevās pārbaudīt pirmdienas testos dēļ piedzīvotā kritiena, kā rezultātā tika sabojāts motocikls.

“F1LV

Ar “Repsol Honda” komandas klātbūtni, bet ne piedalīšanos šajos testos, tās brendu pārstāvēja rūpnīcas satelītkomandas no kurām labāko rezultātu uzrādīja “San Carlo Honda Gresini” komandas pilots Alvaro Bautista, uzrādot septīto ātrāko laiku un turpinot strādāt pie vispārējiem motocikla regulējumiem, kamēr “LRC Honda” pilots Stefans Bradls dienu noslēdza devītajā vietā, sākumā strādājot pie vispārējiem motocikla regulējumiem trasē, bet pēc tam koncentrējoties uz šasijas un balstiekārtas izturības testiem.

“Ducati” komandas pilotu pāris – Valentīno Rosi un Nikijs Haidens tomēr netestēja savu motociklu jaunās alumīnija detaļas, bet gan fokusējās galvenokārt uz vispārējiem motocikla regulējumiem. Haidens izskatījās diezgan komfortabli visas dienas garumā un uzrādīja sesto labāko rezultātu, joprojām atpaliekot par sekundi no pirmās vietas, kamēr Rosi cīnījās par astotās pozīcijas saglabāšanu testu izskaņā, atpaliekot par 0,17 sekundēm no sava komandas biedra. “Pramac Racing” vienības, kas ir “Ducati” satelītkomanda, pilots – Hektors Barbera, pēc elektronikas testēšanas, atkal bija ātrāks par rūpnīcas “Ducati”, ierindojoties piektajā vietā, kamēr “Cardion AB” komandas pilots Karels Abrahams pēc 19 apļu veikšanas, sakarā ar kritiena rezultātā, pirmdienas testos iegūto traumu – ierindojās 10. vietā.

No CRT klases pārstāvjiem labāko rezultātu uzrādīja Bautistas komandas biedrs no “Honda Gresini” – Mihele Pirro, kurš ieņēma 11. pozīciju, kamēr “NGM Mobile Forward Racing” pilots Kolins Edwards, turpinot uzlabot sava “Suter-BMW” spēkrata elektronisko paketi, uzrādīja 13. labāko rezultātu. “Avintia Blusens” komandas pilots Ivans Silva testējot jauno daļēja oglekļa šķiedras “Inmotec” šasiju, sabojāja motociklu krītot, kas nozīmēja to, ka pēcpusdienā viņam bija jāatgriežas pie esošās “FTR” šasijas testiem. Silvam pēdējā – 14. vieta dienas beigās. Viņa komandas biedrs – Jonijs Hernandess dienu noslēdza ar 12. labāko rezultātu.