Ar Sebastiana Fetela labāko apļa laiku ir noslēgušies otrie treniņi pirms Eiropas GP posma, kas šogad notiek Valensijas ielu trasē.
“Red Bull” piektdienas treniņos nodemonstrēja savas mašīnas tehniskos uzlabojumus mašīnas aizmugurējā daļā, kas ļāva iegūt papildus piespiedējspēka līmeni aizmugurējā daļā un līdz ar to aizmugurējās riteņu ass stabilitāti bremzēšanas laikā. Tieši šī īpašība līkumotajā Valensijas trasē ir ļoti svarīga un iepriekšējās divās sezonās šeit ļāva izcīnīt uzvaru Fetelam gan kvalifikācijā, gan sacīkstē.
Aiz Fetela ātrāko apļa laiku tabulā palika “Force India” pārstāvis Niko Hilkenbergs un “Sauber” pilots Kamui Kobajaši.
Tostarp pirmos 15 pilotus pēc otrā treniņa šķīra tikai 0,910 sekundes, kas vēlreiz apliecina rezultātu blīvumu šajā sezonā. Savukārt atšķirība apļa laikā starp vidējā un mīkstā sastāva riepām Valensijas trasē ir tikai 0,5 sekundes, kas ir par maz, lai vadošo komandu braucēji pat pirmajā kvalifikācijas kārtā varētu paļauties uz savu ātrumu un taupīt mīkstās riepas, uzrādot rezultātu ar vidējā sastāva riepām.
Eiropas GP – Treniņi 2
V | No | Pilots | Komanda | Laiks | Atst. | Apļi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 1:39.334 | 33 | |
2 | 12 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1:39.465 | 0.131 | 32 |
3 | 14 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1:39.595 | 0.261 | 20 |
4 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 1:39.601 | 0.267 | 27 |
5 | 19 | Bruno Senna | Williams-Renault | 1:39.644 | 0.310 | 34 |
6 | 11 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1:39.700 | 0.366 | 32 |
7 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:39.733 | 0.399 | 34 |
8 | 10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1:39.868 | 0.534 | 33 |
9 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 1:39.901 | 0.567 | 30 |
10 | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:39.926 | 0.592 | 32 |
11 | 9 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 1:39.945 | 0.611 | 34 |
12 | 3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:39.990 | 0.656 | 33 |
13 | 18 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 1:40.075 | 0.741 | 29 |
14 | 4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:40.147 | 0.813 | 25 |
15 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 1:40.244 | 0.910 | 35 |
16 | 15 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 1:40.511 | 1.177 | 29 |
17 | 21 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 1:40.963 | 1.629 | 20 |
18 | 16 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 1:41.121 | 1.787 | 32 |
19 | 20 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 1:41.197 | 1.863 | 38 |
20 | 17 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 1:41.263 | 1.929 | 29 |
21 | 24 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | 1:42.424 | 3.090 | 21 |
22 | 25 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 1:42.958 | 3.624 | 30 |
23 | 23 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 1:44.201 | 4.867 | 33 |
24 | 22 | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 1:44.260 | 4.926 | 12 |
Aldi ar DRS sistēmu var apdzīt!!!!! aceries webbers vs Alonso ?!?!!? A tu saki ka nevar 😀
Neesmu teicis, ka nevar… Par kuru trasi tu runā? Ja par Valensiju, tad teicu, ka DRS otrā zona (starta finiša taisnē) tika atcelta, jo nedeva vēlamos rezultātus (apdzīšanu skaita palielināšanu konkrētā vietā).
Tieši par šo valensiju:)
Man jau liekas, ka tādās trasēs kā Valensija un Monaco daudzreiz svarīgāka ir prasme braukt. Gan dēļ trajektorijām, gan dēļ tempa uzturēšanas. Ja nevar precīzi trāpīt līkumā, tad DRS neko nedos. Atšķirībā no citām trasēm, kur var laiku pa laikam pāršaut pāri līnijām un turpināt spiest pedāli grīdā.