Eiropas GP posmā Valensijā uzvaru izcīnīja mājnieks Fernando Alonso, bet pirmo reizi ‘otrās karjeras’ laikā uz goda pjedestāla kāpa Mihaels Šūmahers.
Eiropas GP rezultāti
V | No | Pilots | Komanda | Apļi | Laiks | Startā | Punkti |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 57 | 1:44:16.649 | 11 | 25 |
2 | 9 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 57 | +6.4 s | 5 | 18 |
3 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 57 | +12.6 s | 12 | 15 |
4 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 57 | +13.6 s | 19 | 12 |
5 | 12 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 57 | +19.9 s | 8 | 10 |
6 | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 57 | +21.1 s | 6 | 8 |
7 | 11 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 57 | +22.8 s | 10 | 6 |
8 | 3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 57 | +24.6 s | 9 | 4 |
9 | 15 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 57 | +27.7 s | 15 | 2 |
10 | 19 | Bruno Senna | Williams-Renault | 57 | +35.9 s | 14 | 1 |
11 | 16 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 57 | +37.0 s | 17 | |
12 | 18 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 57 | +54.6 s | 3 | |
13 | 21 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 57 | +75.8 s | 20 | |
14 | 20 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 57 | +94.6 s | 16 | |
15 | 25 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 57 | +96.5 s | 23 | |
16 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 56 | +1 aplis | 13 | |
17 | 22 | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 56 | +1 aplis | 21 | |
18 | 23 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 56 | +1 aplis | 22 | |
19 | 4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 55 | Sadursme | 2 | |
Ret | 10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 40 | Elektrība | 4 | |
Ret | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 33 | Elektrība | 1 | |
Ret | 14 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 33 | Sadursme | 7 | |
Ret | 17 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 26 | Sadursme | 18 | |
DNS | 24 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | DNS |
Vajadzetu FIA ieviest izmainas, ka uz visam gonkam ir vieni tiesnesi, jo citadi kaut ka jocigi sanak viena gonka pa vienu parkapumu veins sods otra niecigs sods.
NU Maldonado iznicina otru bruaceju un pieskaita pie laika 10 sec 😀 te vajadzeja but 5 vietas ka minimums uz nakamo gonku.
nu es tik strikts nebuut par MAL kaa vieniigo vainiigo.. citiem vaardiem sakot – ‘racing incident’, IMHO
nu mana strikta nostaja ir del ta, ka reali MAL meginaja apdzit divplaksni bez riepam 😀
skatoties vareja tak redzet ka HAM nevar normali iziet no likuma vins slid visu laiku un neturas trase, tur pagaidit vienu likumu un taisne butu ka beranm ticis gala, bet vins ta vieta cinas ta it ka uz dzivibu un navi rezultata abiem sacakare smagi gonku.
kaut gan HAM jau gonku sacakareja atkal Maki ar lielisko pitstopu 😀
nu ja riepas netur, tad nav ko līst priekšā un līkumos domāt, ka vari pozīciju noturēt. Manuprāt pārlieku liela agresivitāte no abiem noveda pie avārijas, bet nu HAM noteikti gribēja izspiest vairāk kā varēja no tā visa.
atļaušos aprādīt, ka tas bija HAM, kurš MAL izspieda ārpus trases, līkumā numur1..
Tagad, šķiet, noteikumi ir papildināti tādā veidā, ka apdzenamā PIENĀKUMS ir atstāt piekš apdzinēja pietiekami daudz vietas, neatkarīgi not tā, vai tas prasa nobraukt no ‘racing line’ jeb nē, un HAM, IMHO, to pilnīgi noteikti neizdarīja, kad MAL nācās pamest trasi..
Jeb tā vietas atstāšanas prasība neattiecas uz līkumiem ar plašu un gludu “run-off area”??
to Austin Powers:
Bet Ham jau likuma bija priekspuse, lidz ar to atstat vietu nevajadzeja, ja vini butu bijusi blakus pec epeksa tad gan vinam butu jaatstaj vieta.
nu lai ka ari HAM aizstavetos MAL vajadzeja biku padomat un nakamaja likuma butu easy apdzinis. 🙁
Valensijas GP bija aizraujošs un notikumiem bagāts. TOP4 sabrauca piloti, kuri startēja ārpus 10_nieka, kas liecina, ka gonka bija interesanta. Ko Massa vēl meklē F1 aplokā? Spēja ielikt abiem HRT-Cosworth pilotiem. Lielisks sasniegums Ferrari komandas pilotam! Ja atņem Massas punktus no Alonso, tāpat Alonso saglabātu čempionāta kopvērtējuma līderia godu. Episki!
priekš Valencijas pat neticami interesanti, tomēr žēl, ka galīgo rezultātu vairāk noteica kļūdas un neveiksmes. maku nespēja disciplinēt pitstopu džekus vairs pat nav smieklīga, Verņam diezgan stulba kļūda. MAL un HAM sadursme – abi nobrauca kā iespītējušies auni, tikai ja Hamiltonam šāda braukšana bija gandrīz vienīgais veids kā nosargāt vietu uz pjedestāla, tad Maldonado mierīgi varēja paciesties, imo. lai vai kā – redzot ka šie abi cīnīsies, jau ir skaidrs, ka labi nebūs.
ja Maldonado būtu savaldījies, Williams kopvērtējumā būtu priekšā Sauber, tagad tikai par vienu punktu vairāk kā FIFī. es saprotu, ka Vurcs skaitās Williams pilotu “mentors”? laikam neko efektīva tā viņa mentorēšana nav.
Red Bull ir teikushi kas notika ar Fetela mashiinu?
Pārkarsa dzinēja ģenerators un Grožānam ģenerators esot saplīsis.
Jāsaka, beigās tomēr sanāca tīri interesanti – netipiski daudz darbības pēc tam, kad iepriekšējos gados bija bijusi prasta pabraukalēšana pa ielām. Žēl, protams, ka neieradās astotais uzvarētājs…;
Alonso izdarīja visu, kas konkrēti viņam bija jāizdara – labs starts, apdzina, kad vajadzēja apdzīt (par spīti tam, ka eksperti apdzīšanu šajā trasē atzina par bīstamu un it kā klusējoši bakstīja pirkstu uz to, ka varbūt tomēr te apdzīt nevajadzētu), aiz lēnākiem braucējiem neiesprūda, un visam pa virsu vēl no viņa neatkarīgie apstākļi sakrita vajadzīgajās sliedēs. Pagaidām tieši spānis izskatās pēc cilvēka, kurš visvairāk pelnījis iegūt šī gada titulu, bet vēl daudz priekšā, redzēs, kā lietas attīstīsies tālāk;
Kimi gan vēl ir, uz ko tiekties. Nepavisam nav slikti kā atgriešanās sezonai, bet tomēr gribas redzēt spēcīgāku sniegumu;
Cik Maldonādo sacīkstes sākumā izskatījās labi, tik beigās izrīkojās pagalam aplami, un viņš var priecāties, ka tiesneši iešķieba tikai divdesmit sekundes. Epizode ar Kimi bija laba (pat neraugoties uz to, ka tā kā pamudināja sāncensi uzbraukt ārpus trases), taču ar Hamiltonu…;
Maklāreniem kārtējie nelaimīgie pitstopi. Pirmais izskatījās vienkārši ekselents, bet otrais galīgi nekāds. Vai viņu mehāniķi speciāli trenējas tādu veikšanā?;
Kas notiek ar Batonu? Ja Austrālijā bija “man to beat” un arī Ķīnā labi nobrauca, tad pārējās sacīkstēs, es teiktu, izgāšanās. Bet braucējs viņš nav slikts, un mašīna taču arī nav slikta! (Šķiet, Maklāreni ar Sarkanbuļļiem varētu būt šobrīd labākie braucamie). Ja var redzēt, ka Hamiltons pārsvarā dara to, kas no viņa atkarīgs, tad par Batonu māc šaubas;
p.s. Par ko Sennam iedeva “drive-through” es īsti nesapratu, man jau domāt, ka tas vairāk bija kā sacīkšu negadījums. Un kā par brīnumu apkārtesošie tika cauri sveikā, lai gan lielākas sadursmes iespējamība tur bija diezgan ievērojama;
Smaidu izraisīja Verņē (Verņa?) komentārs pēc saķeršanās ar Kovalainenu, ka viņš domājis, ka ir pietiekami tālu priekšā un jau sācis griezt līkumā…vismaz ekrānā izskatījās, ka līdz līkumam vēl ir kāds gabals braucams un tāda stūrēšana visrū otram pilotam nebija nepieciešama. (Vai tik zēns nebūs pavērojis 2010. gada sezonas sacīkšu ierakstus?)