“Mercedes” jaudīgais dzinējs varētu būt iemesls, kādēļ to izmantotāju komandām rodas problēmas ar pastiprinātu aizmugurējo “Pirelli” riepu dilšanu.
Vācu “Auto und Motor Sport” raksta, ka iespējams tieši motora jauda rada šīs problēmas pašai “Mercedes” komandai, kā arī “McLaren” un “Force India”.
Rakstā tiek uzsvērts, ka augsts griezes moments pie vidējiem dzinēja apgriezieniem ietekmē jaudas padeves rādītājus un rada papildus slodzi uz aizmugurējiem riteņiem brīdī, kad pilots paātrinās no vidēja ātruma līkumiem.
Tas lieliski izskaidro arī to, kāpēc “Ferrari”, “Sauber”, “Red Bull” un “Lotus” komandām izdodas ilgāk pie dzīvības noturēt “Pirelli” riepas. Atgādinām, ka pirmās divas no šīm vienībām izmanto “Ferrari” motorus, bet pēdējās divas “Renault” un jau iepriekš tehniskie rādītāji liecināja, ka šiem motoriem ir zemāki rādītāji jaudas padevē nekā “Mercedes”.
Turklāt šo teoriju apstiprina arī “Mercedes” bosa Rosa Brauna komentārs par to, ka “dzinēja īpašībām ir milzīga ietekme uz riepu dzīves ilgumu”. “Mercedes” dzinēju ražotājs jau ir sācis strādāt pie šīs problēmas un centīsies to atrisināt ar griezes momenta regulējumiem un izmaiņām paātrinājuma tempā.
vai šis nozīmētu, ka RBR triki ar endžina “torque mappings” bija ne tik daudz priekš aerodinamisku priekšrocību gūšanas, kā iepriekš dažos mēdijos tika proponēts, bet gan lai triviāli taupītu riepas?
Kaut kā McLaren un FI neskatoties uz to, ka arī izmanto Mercedes dzinēju ar riepām problēmu ir daudz mazāk.
Tā ka nez vai tas saistīts ar dzinēju.