Foto: Red Bull/Getty

Gaidu lasītāju palīdzību, gatavojoties intervijām Itālijas GP laikā.

“F1LV

Savā tvitera kontā jau rakstīju, ka beidzot pēc vairāku gadu mēģinājuma ir izdevies tikt pie apstiprinātas akreditācijas uz Formula 1 posmu – Itālijas GP. Kāpēc FIA aizdomīgi skatās pat uz nopietniem interneta portāliem (DELFI) un kāpēc joprojām drukātiem mēdijiem akreditācijas procesā ir lielas priekšrocības, lai paliek viņu ziņā. Bet, izmantojot regulāras publikācijas laikrakstā “Diena”, man ir izdevies tikt pie šīs akreditācijas un ceru, ka turpmāk nebūs lielu problēmu ar šo procesu.

Šobrīd viesnīca ir rezervēta un aviobiļetes iegādātas, tomēr nopietns sagatavošanās darbs vēl priekšā un šajā sakarā vēlos izmantot arī F1LV Bloga lasītāju palīdzību. Runa ir par interviju sagatavošanu. Esmu izsūtījis interviju pieprasījumus vairākiem F1 pilotiem, tomēr šeit bieži tiek saņemti atteikumi, kas arī ir visai saprotami, ņemot vērā Latvijas kā tirgus ‘nozīmīgumu’ F1 komandu acīs un jau tā aizņemto grafiku nedēļas nogalēs. Tāpēc labprāt meklēju iespējas runāt ar jauniem talantiem, kuri varētu nokļūt F1 apritē pēc pāris gadiem vai vēl agrāk, tomēr nav vēl slavas ‘samaitāti’.

Uz kārtējo EMAG.F1.LV numuru biju sācis gatavot rakstu par jauno jaunzēlandiešu talantu Miču Evansu, kas ir Marka Vēbera protežē, un nupat no MW Arden komandas (īpašnieki ir Marks Vēbers un Kristians Horners) saņēmu apstiprinājumu 1-on-1 intervijai. Evanss ir ceļā uz šī gada GP3 titulu un spožu nākotni, iespējams F1, tāpēc izvēlējos viņu kā rubrikas “Jaunie talanti” galveno varoni. Komentāros gaidu jautājumus, ko iespējams varētu uzdot jaunajam pilotam, ar kuru man ir paredzēta intervija piektdien pēc F1 treniņu sesijas.

Vēl man rindas kārtībā arī intervijas ar somu pilotu Valteri Botass, pie kura tā arī netiku testos Barselonā un no “Williams” komandas saņēmu solījumu izbrīvēt laiku sarunai jebkurā GP posmā. Tāpar ceru, ka izdosies parunāt ar Romēnu Grožānu, kurš savulaik 2009.gadā “Renault” komandas prezentācijā Parīzē bija atstāts bez uzmanības un tādēļ varēju ar viņu mierīgi patērzēt. Nav izslēgts, ka arī ar Vitāliju Petrovu nāksies aprunāties, jo šeit var izmantot iespējas sazināties viņa dzimtajā valodā – citiem žurnālistiem nav tādu priekšrocību.

Jebkurā gadījumā gaidu komentāros ieteikumus, priekšlikumus, jautājumus un arī padomus no tiem, kas Moncā bijuši un ne reizi vien. Pats tur esmu paciemojies tikai ārpus GP posma un tāpēc tā man būs jauna pieredze.

1 KOMENTĀRS

  1. Pirmkaart, esi Moncaa uzmaniigs, zagli rinkii viscauri, aptiiriis taa, ka pats uzreiz nesapratiisi, esi loti uzmaniigs, diemzeel pats dabuuju izjust uz savas aadas, cik saprotu, tu lido, ar mashiinu tu nebrauc, tas labi.

    Otrkaart, kad esi trasee, pastaigaa pa veco trasi, kas ir ovaals, jaunaas trases ieksienee, tas ovaals ir ap simts gadus vecs, un var guut priekstatu, ciks staavs tas ir, un kaa agraak vini brauca pa taadu.

    Treskaart peec sveetdien peec saciikstes, var pilniibaa pa trasi pastaigaat.
    Man pasham taa Moncas trase likaas nedaudz diivaina, jo vina pati atrodas, lielaa parkaa, kas atrodas pilseetaa.

    Veelu jauku GP nedeelas nogali, bet esi loti uzmaniigs.

  2. pats galvenais Itaalijaa ir vinju nacionaalo eedienu nenosaukt par makaroniem. tad vinji draudziiga un viesmiiliiga tauta.

    man ir sanaacis buut Romaa. tur arii zaglju daudz. laikam shii seerga ir visaa valstii. man no bikshu kabatas izvilka 20 EUR ka nemaz nemaniiju.

  3. Jā, Aldi, es arī iedomājos, ka būtu ļoti interesanti apskatīt šodienas Moncu ar tādu zināmu vēsturisku piesitienu. Pastaigāt pa trasi, pa to pašu ovālu, pafočēt. Ievērtēt, kāda vispār valda atmosfēra pilsētā, kur motoru sports tiek kultivēts jau gandrīz 100 gadus. Ko tie leģendārie ‘tifosi’ un Ferrari atbalstītāji tur dara, kā tusē. Nu, tādā garā – izgaršot to pasākumu no “iekšpagalma puses”. Krāšņo fasādi ar sacīkstēm un standarta intervijām ar tipveida atbildēm mēs tāpat redzēsim TV un izlasīsim žurnālos.

    • Vecā trase jau sen man ir darāmo darbu sarakstā, tā kā to neaizmirsīšu noteikti. Protams, tieši aizkulisēs vairāk domāju ielūkoties – vietās, kas nenonāk TV ekrānos F1 pārraidēs.

      Apstirpināta arī intervija ar Vitāliju Petrovu – ja nu kāda konkrēts jautājums pie viņa, kamēr vēl krievs ir Formulā 1.

      • Starp citu Petrovam var uzjautāt, lai pastāsta par savu ‘statusu’ un ikdienu Krievijā (cik, nu, viņš tur tagad parādās). Un tieši no tāda sadzīviska viedokļa. Re, viņa menedžere gaužas, ka F1 Krievijai nemaz nav vajadzīga. Ok, ar sponsoru lietām viss skaidrs – oligarhi dod priekšroku naudiņu atmazgāt caur futbolu un hokeju. Bet, ja liek naudu mierā? Vai Vitaļiks var normāli Maskavā aiziet uz parastu krogu? Vai var normāli pa ielām staigāt? Vai viņu tur pazīst, nāk klāt, rausta, fotografē? Vārdu sakot, vai viņš tur jūtas kā stārs, vai arī ir parasts čalis no kaimiņu pagalma, kuru dēļ pārgalvīgās braukšanas nevar ciest ne tante Zoja, ne tante Zina? 😀
        Un vēl – var uzjautāt Petrova viedokli, kāpēc tad F1 Krievijā tomēr nerullē? It kā taču visi priekšnoteikumi ir, sacīkstes TV tiešreidē rāda jau 20 gadus, bet…

  4. Jautājums Petrovam – Mans uzskats, lai tiku par F1 pilotu, tad procentuāli no visiem priekšnoteikumiem ir jāizskatās šādi:
    1. Talants – 25%
    2. Valsts izcelsme (spornori)- 70%
    3. Menedžeris – 5%
    Palabo, ja es kļūdos.

  5. Jautājumi Vitālijam:
    Ковалайнен помогает подготовится к гонке ?
    С кем из пилотов Ф1 ты бы пошёл в разведку ?
    Нравится ли тебе игра Angry Birds ?
    Кто из пилотов Бабник номер один ?
    Какой талисман всегда с тобой на гонках ?
    Please Автограф для Валерия и Огромное спасибо за него !!!
    УДАЧИ !!!
    Paldies .