Foto: Luiss Hamiltons

Beļģijas GP posms nenoliedzmi bija nedēļas nogale, kuru Hamiltons vēlas pēc iespējas ātrāk aizmirst.

“F1LV

Brits ne tikai izstājās pēc sadursmes ar Grožānu jau pirmajā līkumā, bet arī iedzina vēl vienu ķīli plaisā starp sevi un “McLaren” komandu. Uzreiz pēc kvalifikācijas, kurā Batons bija uz pole, bet Hamiltons palika 8.vietā, brits tviterī publicēja aizkaitinātu ziņu, kur gan vēlāk izdzēsa.

Tomēr vēlāk Hamiltons turpināja visus pārsteigt ar saviem tvitera ziņojumiem, publiskojot fotogrāfiju no “McLaren” telemetrijas datiem, kuros redzams, ka Spa trases taisnēs Batons bija ievērojami ātrāks par Hamiltonu.

“Times” ziņoja, ka “Red Bull” boss nespēja noslēpt savu smaidu, kad viņa inženieri pētīja šos telemetrijas datus, kas parasti ir rūpīgi glabāts noslēpums. Lai gan arī šis tvitera ziņojums vēlāk tika izdzēsts, fotoattēls saglabājās pieejams virtuālajā tīmeklī, jo daudzi Hamiltona sekotāji jau bija paguvuši to pārpublicēt.

“McLaren” boss Martins Vitmāršs paziņoja, ka Hamiltona tvitera ziņas ir viņa privātā lieta, tomēr slepenās informācijas publiskošana gan ir pārkāpusi robežu.

“Mēs viņam pieprasījām izdzēst ziņojumu un viņš to izdarīja nekavējoties,” paziņoja Vitmāršs. “Viņš nebija līdz galam novērtējis situāciju. Citus tvitera ziņojumus mēs viņu nelūdzām izdzēst, taču to viņš izdzēsa un atvainojās. Nenoliedzami tobrīd viņš nebija spējis saglabāt vēsu prātu.”

1 KOMENTĀRS

  1. Tas, kas tur ir redzams – apakšā ir SPA trases garums metros, pavisam 7000 metri. Tas lielākais grafiks ir par maksimālo ātrumu, kā var redzēt, starp 1000 un 2000, kas sanāk garā taisne pēc Eau Rouge, vienai mašīnai ir stipri lielāks. Zem viņa, šķiet, ir stūres pagriešanas leņķis. Otrais grafiks no apakšas, ar tiem pakāpieniem, ir konkrētais pārnesums. Pats apakšējais varētu būt bremžu pedāļa nospiešanas stiprums. Tādi grafiki ir visām komandām. Man liekas, RB boss stipri pārspīlē ar to smaidu, jo neko superslepenu tie dati neatklāj. Kaut gan slepeni pēc būtības.

    • nu, teiksim, varbuut ka var no shitiem grafikiem apmeeram izpiipeet, kaadus gangju skaitlus lietojusi maki, no kaa savukaart var veel kaut ko izsecinaat, jeb vismaz izdariit labaaku ‘educated guess’.

      Grafiki ta ir visiem pusliidz analogi, tikai citi vinjus twitterii nepublicee 😉

      • Nedomāju, ka konkurenti šo pētot ieraudzīja kaut ko TĀĀĀĀDU, gan jau, ka tie paši Red Bull tur ar smaid uz lūpām pētija šos datus, bet beigu beigās pārliecinājās, ka nekā neparasta un šokējoši negaidīta jau tur nav.

      • It kā jau nekas tāds te nav atrodams, bet nu tīri intereses pēc acis uzmest konkurentu datiem nekad par sliktu nenāks.. Un ar zināmu pakalkulēšanu ar vienu grafiku var šo to uzzināt par abiem McLaren pilotiem uzreiz..
        Ko te var uzost – Hamiltona bremzēšanas punkts ir dažus metrus tuvāk līkumam nekā Batonam, Batonam savukārt ir mazāks minimālais ātrums līkumos..

      • Pa TV ir video no onboard kamerām, kur var redzēt ātrumu, pārnesumu, stūres griešanu, KERS pogas lietošanu, var redzēt, kad nostrādā limiteris un varbūt vēl kaut ko. Var redzēt pilnus apļus un taisīt secinājumus, cik uziet. Tāpēc arī domāju, ka RB bišķiņ pārspīlē.

  2. Vai tad nav skaidrs – kipišs jau nav par slepenas informācijas noplūdi, kas tagad nopietni iedragās McLaren darbību. Patiesais troksnis ir par to, ka galējai diktatūrai un hierarhijai pakļautajā F1 pasaulē kaut kāds tur puišelis Hamiltons bez saskaņošanas ir atļāvies kaut ko tur nopublicēt. Būtu ko tādu pastrādājis parasts mehāniķis, viņš jau tagad stāvētu rindā uz bezdarbnieku pabalstu. Bet te – kāda neraža – izlēcienu atļāvies zvaigznums Hamiltons, kuru tā vienkārši nolinčot laikam nevar – publika nesapratīs… 😀