Kamēr Fernando Alonso dodas uz Interlagosu ar 13 punktu deficītu čempionāta kopvērtējumā, Luka Di Montidzemolo pirms pēdējā posma Brazīlijā ir nācis klajā ar motivējošu runu “Ferrari” darbiniekiem.

“Mēs varam būt lepni par to, ko esam sasnieguši šajā sezonā,” “Ferrari” Prezidenta runa bija publicēta komandas mājas lapā. “Pēdējos 16 gados ar pāris izņēmumiem mēs esam pieraduši ierasties uz čempionāta finālu esot starp titula pretendentiem. Tādi mēs esam arī šogad un lai arī kāds būtu iznākums, mēs esam vieni no pretendentiem.”

Luka Di Montidzemolo ir atzinis lepnumu par komandu, ka tā spēja atspēlēt iespaidīgo 1,5 sekunžu deficītu, kas no līderiem to šķira sezonas sākumā. Neskatoties uz to cīņa vēl nav galā – komanda ies uz visu banku.

“Ar lepnumu vien nepietiek: mēs vēlamies uzvarēt!” turpināja itālietis. “Arī Ostinā komanda kārtējo reizi paveica perfekti savu uzdevumu. Arī abi piloti bija nevainojami: Alonso tika uz goda pjedestāla, bet Felipe atkal nodemonstrēja, ka ir komandas spēlētājs un turklāt vēl arī aizvadīja fantastisku sacīksti.”

“Tagad mēs dodamies uz Brazīliju ar ļoti lielu vēlmi uzvarēt,” paziņoja Luka di Montidzemolo. “Sacīkstē Interlagosā mēs cīnīsimies līdz pat pēdējiem kilometriem pēdējā aplī. Es zinu, ka tas būs ļoti grūti, taču es un visa mūsu komanda tic, ka tas ir iespējams.”

Lai pēdējā posmā Brazīlijā par čempionu kļūtu Fernando Alonso, viņam ir jāizcīna uzvara un jācer, ka Senastians Fetels nebūs augstāk par piekto vietu. Ja Alonso finišē otrais, Fetels nedrīkst būt augstāk par astoto vietu, bet ja spānis paliek trešajā vietā, “Red Bull” pilots nedrīkst būs augstāk par 10.vietu.

Nevar aizmirst, ka pēdējo reizi par čempionu “Ferrari” sastāvā kļuva Kimi Raikonens, kurš titulu izcīnīja 2007.gadā. Toreiz pēdējā posmā Brazīlijā somu pilots pārspēja “McLaren” komandas biedrus Fernando Alonso un Luisu Hamiltonu, kuri kopvērtējumā bija priekšā Raikonenam.

1 KOMENTĀRS

  1. he he. Nu, Massa var parādīt CIK LIELS komandas spēlētājs viņš ir. Lai Fetelam iedod sānā, kad šis apdzīs viņu par apli. Ja nezin kā to dara, tad lai pamācās no Ferrari 97′ Tikai bez Mišas kļūdām, jo šam šis triks tā perfekti toreiz nesanāca.

    • Interesants novērojums:

      Šeit komentētājiem liekas, ka Ferrari formula ir par 1,5 sek. lēnāka nekā konkurentiem, savukārt Delfu komentāros visiem liekas, ka Alonso brauc ar konkurētspējīgu formulu…

      Vēl interesantāku šo novērojumu padara fakts, ka vismaz puse komentētāju ir vieni un tie paši 🙂

    • Kāds “FAIR PLAY” F1 vispār var būt? Nosauc kaut vienu komandu, kura ir pēc burta, nemeklējot caurumus noteikumos, uzbūvējusi vāģi? Tāpēc jau ir interesanti un atkal pirms gonkas būs par ko runāt, kādu plānu melnie zirgi mēģinās pielietot, lai Alonso būtu tīrāka trase, tīrākas galošas, tīrāka mute utt. Kāds tev F1 vispār

      • Senna taranāja Prostu, jo iepriekšējā sezonā viņu taranēja Prosts, kurš savukārt tika diezgan klaji lobēts no FIA.

      • Tur jau visi tūdi sākās, kad McLaren ar Ronu Denisu priekšgalā pieņēma Sennu, kaut komandā bija Prosts. Prosts tur bija diezgan iekodies un Deniss paņēma Sennu, lai būtu konkurence un lai atvēsinātu Prostu. Beigās abi saplēsās, bet, pa lielam ņemot, tāds arī bija mērķis. Šitās spēlītes McLarenā ir visu laiku. Arī tagad nesen paņēma Batonu, lai atvēsinātu Hamiltonu. Salīdzinoši Ferrari atklāti pasaka – šis ir Nr.1 un šis ir Nr.2.

      • godīgi sakot, man “iešana uz visu banku” pašreizējā sarkano menedžmenta izpildījumā vairāk saistās ar “darīt visu tieši tāpat kā līdz šim, tikai ar apņēmīgu izteiksmi sejā”.

  2. Da ko te ņemties! Montidzemolo Gēbelsa tipa uzruna jau nav ņemama nopietni. Ja nu tik daudz, ka džeks cenšas uzmundrināt savu komandu nepieļaut muļķīgas kļūdas. Tāpat ir skaidrs, ka Masa Fetelu netaranēs un Ferrari nedēļas laikā kosmisku progresu nesasniegs. Vienīgais, uz ko viņi var cerēt, ir Fetela neveiksme. Jeb lielajā saldajā ēdienā būtu sadursme starp Alonso un Fetelu, lai gan iespējamība, ka viņi trasē satiksies, cīnoties riteni pie riteņa, ir visai maza.

  3. jā jā, tas viss protams ir ļoti interesanti, man patiktu, ja Alonso uzvarētu, Ferrari šobrīd neliekas īpaši simpātiska komanda, utt…

    bet ho-ho-ho, kas par bildi tur fonā!! interesanti, pēc švaki aizvadītām sacīkstēm tā seja tiek nomainīta uz dusmīgu Luku?

  4. Jācer, ka Red Bull tiks skaidrībā ar ģeneratoriem, jo ne vienu reizi vien šajā sezonā tas ir pievīlis…
    Un Markam ar KERS arī tā kā vajadzētu tikt skaidrībā, lai varētu Alonso gaisu pajaukt (pieņemot, ka kvalificēsies augstāk par viņu, kas ir diezgan ticami).