Uzdod savu jautājumu latviešu formulu braucējam Haraldam Šlēgelmilham un lasi interviju drīzumā gaidāmajā elektroniskā žurnāla F1LV EMAG jaunākajā numurā. Jautājumus pievieno tepat komentāros!
1 KOMENTĀRS
Sveiks Harald, atskatoties uz F1 pilno sezonu,kuram tu butu novelejis titulu? (Vel pirms Brazilijas GP). Ka ari jautajums ka sokas ar parrunam par startu nakamsezon F2 Cempionata,vai ir jau kaut kas precizak zinams neka pirms kada laika?
Harald – apgaismo savus fanus un dari zināmu savu pārliecību un info. Saki, par ko, globāli, Tu esi pārliecināts – kas pavisam noteikti vēl Tavā pilota karjerā BŪS un ar ko gan Tu, gan Tavi fani pavisam noteikti var rēķināties un kas ir tas kas pavisam noteikti visticamāk, ka vairs NEBŪS?
Skatos Vikipēdijā, ka Haraldam tūliņ būs 25. Diemžēl mūsdienu skarbā autosporta karjeras attīstības sistēma norāda, ka ‘vecuma koridors’, kad jaunajam talantam jau jānonāk līdz F1, ir 20-23 gadi. Protams, ir arī izņēmumi, kuriem gan parasti aiz muguras stāv bagāti naftas valstu diktatori, viņiem ir izteikti slaveni uzvārdi, viņi pārstāv daudzmiljonu nācijas vai arī viņi ir baudījuši dāsnu citāda vaida sponsoru un autoražotāju atbalstu.
No šī filozofiskā ievada arī jautājums (kas būtībā ir līdzīgs Mareka uzdotajam):
Vai pastāv jebkāda reāla iespēja, ka bez milzīga mega-sponsora pēkšņas uzrašanās, Haralds vēl varētu izdarīt kaut kādu karjeras izrāvienu?
Un otrs jautājums:
Vai netiek apsvērts vēl viens mēģinājums doties uz Ameriku? Tā tomēr nereti tiek dēvēta par ‘lielo iespēju zemi’.
Pirms vairākiem gadiem tika teikts, ja neatradīsies kāds spēcīgs sponsors ( no LV ? ) pastāvot iespēja startēt arī zem citas valsts karoga. Kpc šī iespēja netika izmantota?
Tāpat kādreiz HŠ pārstāvji minēja, ka ir iespēja startēt DTM čempionātā, bet it kā Jūs koncentrējaties augstākajam – F1! Kurš kļūdījas lēmumos, ka beigās nesanāca startēt nevienā čempionātā un beigās sanāca vsp nestartēt nekur.
Skaidrs, ka F1 Haralds nekad nestartēs, bet DTM vai kāds cits tāda līmeņa čempionāts vsp ir pieejams bez sponsoru līdzekļiem?
Jautājums:
Vai var īsumā izstāstīt , kā tiek veidotas autosportistu karjeras, kas nosaka ar kura čempionāta pārstāvi tiek vestas sarunas un kā karjeras veidošana tiek sabalansēta ar ambīcijām un reālajām iespējām. Resp, vai menedžeri klauvējas pie viām durvīm pēc kārtas, jeb gaida īpašus uzaicinājumus, Nu, apmēram, kādu ieskatu kā tas katls vārās, jo skaidrs, ka sponsori un naftas kompānijas daudz nosaka, tomēr tas tā apstrakti izklausās, līdzīgi kā sazvērestību teorijas, vai var pastāstīt kā jūs paši strādājat vai kā strādā citi, kautko sīkak par šo tēmu?
Jautajums2:
Vai ir iespējams ieraudzīt Haraldu kādā Lemans tipa čempionātā, vai wtcc, vai nascar tipa čempī, kur ,šķiet, var startēt arī līdz 50 gadu vecumam un vairak. Vai kautkas tādā virzienā tiek plānots?
paldies un lai veicas!
Sveiks Harald, atskatoties uz F1 pilno sezonu,kuram tu butu novelejis titulu? (Vel pirms Brazilijas GP). Ka ari jautajums ka sokas ar parrunam par startu nakamsezon F2 Cempionata,vai ir jau kaut kas precizak zinams neka pirms kada laika?
Harald – apgaismo savus fanus un dari zināmu savu pārliecību un info. Saki, par ko, globāli, Tu esi pārliecināts – kas pavisam noteikti vēl Tavā pilota karjerā BŪS un ar ko gan Tu, gan Tavi fani pavisam noteikti var rēķināties un kas ir tas kas pavisam noteikti visticamāk, ka vairs NEBŪS?
Skatos Vikipēdijā, ka Haraldam tūliņ būs 25. Diemžēl mūsdienu skarbā autosporta karjeras attīstības sistēma norāda, ka ‘vecuma koridors’, kad jaunajam talantam jau jānonāk līdz F1, ir 20-23 gadi. Protams, ir arī izņēmumi, kuriem gan parasti aiz muguras stāv bagāti naftas valstu diktatori, viņiem ir izteikti slaveni uzvārdi, viņi pārstāv daudzmiljonu nācijas vai arī viņi ir baudījuši dāsnu citāda vaida sponsoru un autoražotāju atbalstu.
No šī filozofiskā ievada arī jautājums (kas būtībā ir līdzīgs Mareka uzdotajam):
Vai pastāv jebkāda reāla iespēja, ka bez milzīga mega-sponsora pēkšņas uzrašanās, Haralds vēl varētu izdarīt kaut kādu karjeras izrāvienu?
Un otrs jautājums:
Vai netiek apsvērts vēl viens mēģinājums doties uz Ameriku? Tā tomēr nereti tiek dēvēta par ‘lielo iespēju zemi’.
Pirms vairākiem gadiem tika teikts, ja neatradīsies kāds spēcīgs sponsors ( no LV ? ) pastāvot iespēja startēt arī zem citas valsts karoga. Kpc šī iespēja netika izmantota?
Tāpat kādreiz HŠ pārstāvji minēja, ka ir iespēja startēt DTM čempionātā, bet it kā Jūs koncentrējaties augstākajam – F1! Kurš kļūdījas lēmumos, ka beigās nesanāca startēt nevienā čempionātā un beigās sanāca vsp nestartēt nekur.
Skaidrs, ka F1 Haralds nekad nestartēs, bet DTM vai kāds cits tāda līmeņa čempionāts vsp ir pieejams bez sponsoru līdzekļiem?
Jautājums:
Vai var īsumā izstāstīt , kā tiek veidotas autosportistu karjeras, kas nosaka ar kura čempionāta pārstāvi tiek vestas sarunas un kā karjeras veidošana tiek sabalansēta ar ambīcijām un reālajām iespējām. Resp, vai menedžeri klauvējas pie viām durvīm pēc kārtas, jeb gaida īpašus uzaicinājumus, Nu, apmēram, kādu ieskatu kā tas katls vārās, jo skaidrs, ka sponsori un naftas kompānijas daudz nosaka, tomēr tas tā apstrakti izklausās, līdzīgi kā sazvērestību teorijas, vai var pastāstīt kā jūs paši strādājat vai kā strādā citi, kautko sīkak par šo tēmu?
Jautajums2:
Vai ir iespējams ieraudzīt Haraldu kādā Lemans tipa čempionātā, vai wtcc, vai nascar tipa čempī, kur ,šķiet, var startēt arī līdz 50 gadu vecumam un vairak. Vai kautkas tādā virzienā tiek plānots?
paldies un lai veicas!
Harald, ko Tu domā par Ernestu Gulbi? Par viņa karjeru? Par to – neko, ko mēs uzzinām?
Varbūt – nedaudz arī par savu karjeru saistībā ar manu pamatjautājumu…….
Kādas domas par E-formulu?
Varbūt ar OSCariem jātaisa komanda? 😉
Nav noslēpums ka daudzām daiļā dzimuma pārstāvēm simpaatizē sportisti-kas notiek ar tavu privato dzīvi vai tgd ir tikai koncentrēšanās uz sportu?