Heiki Kovalainens nopietni pretendē uz Romēna Grožāna vietu “Lotus” komandas sastāvā, ziņo vairāki mediji.

Nav noslēpums, ka Grožāns pieļauj nepiedodami daudzas kļūdas, lai gan visādi citādi ir pietiekami ātrs. Kamēr Kimi Raikonens šogad finišēja visos posmos, izcīnīja septiņus pjedestālus un ieguva trešo vietu kopvērtējumā, Grožāns netika klasificēts septiņās sacīkstēs, vienā nestartēja, izcīnīja trīs pjedestālus un palika tikai astotais.

Kovalainens šobrīd izgājis pilotu tirgū, jo viņa pārstāvētā komanda “Caterham” plāno nolīgt GP2 braucēju Giedo van der Gardi, kurš par saviem startiem gatavs maksāt. Somijas TV kanāls “MTV3” ziņo, ka tagad Kovalainens pretendē uz Grožāna vietu daudz spēcīgākajā “Lotus” vienībā, lai gan pastāvot liela iespējamība, ka izmaiņas šīs komandas sastāvā pirms nākamās sezonas tomēr nenotiks.

Arī vācu izdevums “Auto Motor und Sport” vēsta, ka runas par Grožāna iespējamo aiziešanu no “Lotus” nav bez pamata. Komanda gan varētu pierunāt francūža sponsoru “Total” tērēt vēl vairāk naudas par viņa startiem, taču šeit esot cita problēma. “Total” paši neesot īsti mierā ar savu protežē, jo kompānija veic kampaņu, lai vairotu drošību uz publiskajiem ceļiem, bet Grožāns, kurš ir viens no visbiežāk avārijās iesaistītajiem pilotiem F1, nav gluži labākais reklāmas tēls.

Visticamāk, visu šo apstākļu kopums arī slēpjas aiz fakta, ka “Lotus” kavējas ar Grožāna līguma pagarināšanu.

1 KOMENTĀRS

  1. Nu gan dilemma, vismaz man personiski. Visu laiku uzskatīju, ka Kovalainena vieta ir krietni spēcīgākā komandā, nekā Caterham un kopā ar Kimi, tas būtu fantastisks tandēms, ņemot vēra arī abu savstarpējās attiecības.

    Bet Grožāns tomēr ir ļoti ātrs, spiediens pēc dažām smagām kļūdām šosezon viņu pamatīgi ietekmēja un viņš galīgi vēl nav paguvis parādīt, uz ko ir spējīgs.

    Būšu gan apmierināts, gan neapmierināts, ar jebkuru no šiem diviem rezultātiem. 😀

  2. Principā var tikai apbrīnot somu augsto kotēšanos F1 aprindās. Ok, fakts, ka viņu relatīvi mazajai nācijai ir 3 pasaules čempioni, ir apbrīnas vērts, tomēr birka ‘suomi poika’ vēl negarantē baigo kvalitāti. To pierāda kaut vai nesenā pagātnē redzētie JJ Lehto, Mika Salo un arī šis pats Kovalainens. Visiem šiem džentlmeņiem kādā karjeras posmā bija iespēja braukt top-komandās, taču neko īsteni spožu neviens no viņiem neparādīja. Un Kovalainens te ir īpašs piemērs! Tāpēc mazliet nesaprotu – kas ir ar tiem somiem? Labs menedžments? Baigie sponsori, par kuriem gan nekas skaļi nav dzirdēts? Vai kas cits?
    Re, arī Valteri Botass noslēdzis līgumu, lai gan uz tādu pašu veiksmi rindā stāv desmitiem citu jauno talantu.
    Nē, man nekas nav pret somiem. Man pat simpatizē šī dzērāju un saunā zvilnētāju tauta. Vienkārši līdz galam nesaprotu viņu veiksmes stāstu 😀

    • “Suomi Sisu”, ir skaidrojums. Taa Mikka H. atbildeeja vienam no TopGear trio (Mejam, laikam, tam kurs nav Brians) uz shamaa jautaajumu “what the hell is going on there?”, epizodee par Somiju.

      nu jau taalaa 1939. gada otraas puses notikumos arii zinaamas paraleeles var saskatiit

      • “Suomi Sisu” – tas ir labs! 😀
        Pilns internets ar skaidrojumiem, ko tas viņu ‘sisu’ nozīmē. Un tā ir lieta! Cik nācies ar somiem kopā tusēt – viņiem tiešām vienīgajiem no visa šī Ziemeļeiropas reģiona ir kaut kāds ‘sisu’ 😀

      • Brian Harold May, CBE (born 19 July 1947) is an English musician and astrophysicist most widely known as the guitarist, songwriter and occasional singer of the rock band Queen.

        TopGear personaazs ir James “Captain Slow” May 😀 – James Daniel May D.Litt B.Mus (born 16 January 1963) is an English television presenter and journalist.

        angliske texti no Wiki

        pat neraugoties uz nelielo sejas vaibstu liidziibu, abi kategoriski noliedzot jelkaadu radnieciibas pakaapi

  3. versija par Kobajaši jau 2 dienas ēterā, un vēl parādījuies versija kas otra pilota novilcināšanu saista ar iespējamu komandas īpašnieka maiņu – skat f1news.ru . tātad varbūt ka beigu beigās notiks pavisam kas cits vai nemainīsies nekas

  4. Es ar tieši iedomājos par Kamui! Nav jau jaunēklis, bet viņa samuraja zobens joprojām asinās, nevis kļūst trulāks… 😉 diemžēl ar fanu rubļiem būs par maz, lai tiktu, nu jau jāsaka “top komandā” Par Heiki: man nav nekas pret viņu, bet viņā nav tās dzirkstelītes/liesmas, kas prasītos un viņš nesastādīs nekādu tiešo konkurenci Kimi, tikai var atbalstīt viņu. Tāpēc Romēns utml. piloti ir nedaudz labāks variants.

  5. Kobajaši būtu labākais variants (kamikadzi ar pieslīpētu braukšanu, kombinācijā ar Kimi varētu sanākt sakarīgs tandēms, lai Lotus atvestu vismaz 3.vietu konstruktoros..)… un var būt pirmais pilots, kuru sponsorē… līdzjutēji tiešā veidā, sponsora logo vietā uzliekot Japānas karogu..