Ross Brauns ir vainojams “Mercedes” komandas sliktajā sniegumā nevis bijušais kompānijas motorusporta boss Norberts Haugs, uzskata Hanss Joakims Štuks.

“F1LV

Jau ziņojām, ka Norberts Haugs pēc 22 gadu dienesta “Mercedes” iepriekšējā nedēļā paziņoja par savu aiziešanu no kompānijas. “Mercedes-Benz” direktoru padome bija nolēmusi, ka vājie rezultāti Formula 1 projektā ir pietiekams iemeslts, lai pieprasītu Hauga atkāpšanos.

Tomēr bijušais Formula 1 pilots un Vācijas Motorusporta federācijas (DMSB) prezidents Hanss Joakims Štuks ir aizstāvējis Haugu, norādot, ka “Mercedes” nedienās vainojams Ross Brauns.

“Izgāšanās Formula 1 projektā ir jāsaista tikai un vienīgi ar Braunu,” paziņoja 61 gadu vecais Štuks. “Mašīna vienkārši nebija pietiekami laba. “McLaren” nodemonstrēja, ka vaina nav “Mercedes” dzinējā. Pat mazās komandas, kā piemēram “Force India”, ar “Mercedes” motoriem guva labus panākumus. Mašīnas konstruēšana ir Brauna atbildībā un viņam vajadzēja parūpēties, lai tā ir konkurētspējīga.”

Štuks atzina, ka Hauga aiziešana ir liels zaudējums visam autosportam, lai gan viņš nav vainojams sliktajos rezultātos – “Mercedes” komanda pēdējos sešos posmos tikai reizi spēja iebraukt punktos.

Tostarp pagaidām nav skaidrības, kas “Mercedes” kompānijā uzņemsies Norberta Hauga pienākumus un vai nesen nolīgtais Nikijs Lauda daļēji pildīs šos pienākumus. Parādījās informācija, ka “Mercedes-Benz” valde pēc sezonas beigām vēlējās šim amatam nolīgt “Red Bull” bosu Kristianu Horneru, taču brits pagarināja savu līgumu ar enerģētisko dzērieku kompānijas komandu vēl uz vairākām sezonām un “Mercedes” šoreiz nokavēja ar savu piedāvājumu.

1 KOMENTĀRS

  1. nja.. un kas gan ‘Strūdelei’ Štukam būtu zināms par meršu F1 tīma iekšējo ķēķi..

    drīzāk jau H-J Stuckam ir kādi savtīgi nolūki bijuši, šādi izsakoties publikai. Tipa – pievākt Norbiju lietošanai savā federācijas kantorī.

  2. atšķirībā no kādreizējā citu dzinēju piegādātāja pārstāvja Dr.Mario, vismaz man Haugs nekādu spēcīgo iespaidu, uz labu vai sliktu, nav atstājis. bet viena lieta gan – šad tad pieminam, ka mūsdienu piloti kļūst arvien mazāk harizmātiski, bet pa vienam vien atbirst arī “skatāmie” komandu priekšnieki. vēl ne tik sen bija Deniss, Heds, Briatore, arī Džordans, nemaz nerunājot par trakajiem džekiem no Arrows un Minardi. kas tagad – nu, Brauns palicis, Ņūijs, protams… un kas? Domenikalli – nesmīdiniet mani, Vitmāršs – nu ne jau uz Rona fona, Horners – pārāk spēcīgi viņa runātais par ballīšu komandu un true raceriem izklausās pēc RedBull reklāmas cilvēku garadarba, Buljē – tā viņu izrunā? neatceros vispār neko par viņu…

    • incanti uzzinaat, kaadi tad bija doktera Mario iespaidu atstaajosie gaajieni.

      Var maldiities protams, bet visaa visumaa mans iespaids palikaas taads, ka tas bija (drosi vien) exelents inzenieris-motorists, kas uzneemaas nest nastu, kuru i pacelt nebija pa speekam. Kas nu sanaaca, tas sanaaca.

      Haugs, gluzi otraadi, atstaaja visnotalj kompetenta un arii efektiiva profesionaala iespaidu, tiesi savaa ienemamajaa amataa. Gluzi kaa Zans Todts.

  3. Nu nez, man Domenikali liekas OK. Viņš ir līdzīgs Raikonenam – kluss, bet savu darbu izdara. Savukārt par Džordanu sapratu vienu lietu, kāpēc MS no viņa savulaik aizgāja, – viņš var kasīties par kaut kādiem sīkumiem, bet neredz lietu kopsakarību.

    Ja par tēmu – nu bija Brauns vainīgs. Pēc veiksmīgās izraušanās 2009. gadā viņam vajadzēja steidzami nogrūst komandu kādam, kurš atnestu kaudzi naudas. Viņš vienlaicīgi pārdeva komandu un tanī pat laikā palika pie ruļļiem. Savukārt Meršiem nebija ne pieredzes, nedz arī tā īsti teikšanas, lai kaut ko darītu.