Foto: Aldis Putniņš

“Pirelli Motorsport” vadītājs Pols Hemberijs ir pārliecināts, ka jaunās Formula 1 riepas neradīs komandām tādas galvassāpes, kā tas bija 2012.gada sezonas sākumā.

“F1LV

Itāļu riepu ražotājs ir izmainījis riepu tipus un pašas riepas struktūru. Tas ticis darīts, lai uzlabotu riepu izturību pret tehniskiem bojājumiem, kā arī cerībā uz aizraujošām sacīkstēm, kā tas bija pagājušās sezonas sākumā, kad pirmajos septiņos posmos bija septiņi dažādi uzvarētāji.

Lai arī “Pirelli” saglabās visai agresīvu pieeju riepu tipu sadalījumā katram posmam, Hemberijs ir pārliecināts, ka komandām būs mazāk problēmu, jo tehniskie noteikumi lielā mērā ir palikuši bez izmaiņām. Turklāt nevar aizmirst, ka jaunā tipa riepas komandas paguva jau izmēģināt piektdienas treniņos pērnā gada pēdējā posmā Brazīlijā.

“Mēs izmainījām visus četrus riepu tipus un turpināsim piekopt agresīvu stratēģiju,” atzina Hemberijs. “Tas iespējams radīs zināmas grūtība vismas sākotnēji, taču es neredzu, ka varētu atkārtoties 2012.gada scenārijs, kad paralēli bija arī nopietnas izmaiņas noteikumos un piespiedējspēka līmenī.”

“Noteikumi nav mainījušies un līdz ar to mēs varēsim būt agresīvāki riepu tipu izvēlē,” atzina “Pirelli” motoru sporta nodaļas boss. “Pērn pēdējos posmos mēs bija visai konservatīvi, bet šogad mums būs cits scenārijs.”

1 KOMENTĀRS

  1. nu nazinu gan, IMHO virsraksts slikti salaagojas ar saturu – ja riepas atkal tiks mainiitas, tad jaunas galvassaapes tiimiem ir garanteetas..

    varbuut ne gluzi tik lielas, kaa 2012. gada iesaakumaa, bet uzstaadiitais meerkis ir arii sogad sasniegt to pat – [quote]cerībā uz aizraujošām sacīkstēm, kā tas bija pagājušās sezonas sākumā, kad pirmajos septiņos posmos bija septiņi dažādi uzvarētāji.[unquote]

    • Lai kādas būtu riepas, to sastāvs un pieejamais skaits visām komandām būs vienāds, un tad nu lai komandu gudrie prāti atkož kā vislabāk izmantot katru riepu tipu.
      Pēc degvielas uzpildes pazušanas riepu stratēģija palikusi pēdējais kaut cik mainīgais F1