“Williams” komanda ir apstiprinājusi, ka pirmā jauno komandas modeli FW35 izmēģinās Sūzija Volfa – vienības testu pilote.
Sūzija Volfa, kas pievienojās komandai pēc tam, kad viņas vīrs Toto Volfs kļuva par “Williams” izpilddirektoru, dosies trasē ar jauno “Williams” formulu taisnes testos Idiada testu trasē netālu no Barselonas Spānijā. Nevar aizmirst, ka Toto Volfs jau ir kļuvis par “Mercedes” F1 komandas vadītāju un vācu kompānijas motoru sporta nodaļas bosu, tomēr Suzijas Volfas lomu “Williams” komandā tas neietekmēs, paziņoja pati sportiste, kas iepriekš bez panākumiem vairākas sezonas startēja DTM sacensībās.
“2013.gada sezonas laikā Sūzijas līdzdalība komandas norisēs palielināsies,” teikts komandas paziņojumā. “Tas attiecas ne tikai uz simulatora programmu, bet arī testu programmu. Sūzija būs pirmā, kas izmēģinās trasē FW35 modeli un strādās Idiada testu trasē februāra vidū. Tāpat viņa piedalīsies lielākajā daļā aerodinamikas testos gaidāmās sezonas gaitā.”
Jāatgādina, ka “Williams” komanda ir nolēmusi nākamās nedēļas testos Heresā izmantot pērnā gada uzlabotu modeli, bet jauno FW35 prezentēt tikai 19.februārī – otrajos testos Barselonas trasē.
nemot veeraa frau Wolffas tiiri representatiivo funkciju pie sera Frenka pagaajusajaa gadaa, laikaa, kad pasas laulenis bija tiima egzektiivais direktors, sitaads notikumu paveersiens, laikaa,kad herr Wolffs ir vairs vien tikai akcionaars, tas vedina uz visai druumaam paardomaam, ka ar naudinjaam Williams ir paslaik pavisam plaani 🙁
kāds tad ir Sūzijas finansiālais devums? tas nav retorisks jautājums, es tiešām neko neesmu dzirdējis – viņa vispār kaut ko maksā komandai? kaut kā bija saistījusies tieši ar vīŗa parakstītiem papīriem (kuros šāds “lomas palielinājums” varbūt bija jau no sākta gala) un iespēju, ka šams vēl var ko nebūt ieguldīt vai tā – kas šobrīd laikam jau atkritusi.
Herr Wolfa ‘minoritaaraa’ akciju pakete ir viss devums, methinks..
Tieshi par to jau ir taa raize, ka ar to vien pietiek, lai Wolffs k-dze pirmaa shofereetu jauno kaaru.
Vareetu veel saprast, ka laulenis, pie ‘valdes galda’ prezideedams kaa Executive Director, var iestaastiit paareejiem un seram Frenkam t.sk, kaads tas ir kruts PR, bet laulenis nu ir prom no Williams un ieksaa konkureejosaa kantorii, liidzarko pilniigi noteikti nevar ietekmeet leemumu pienemsanu Williamsaa.
Vizuaali esteetiskos apsveerumus atliekot malaa, vai tas tieshaam ir optimaalais veids, kaa izlietot stingri limiteetaas trases testu dienas..?
nē nu kā jau laikam kaut kur minēju, kad Sūzija pirmo reizi tika pie braukšanas: Williams šis ir lielāks pazemojums par viņu neseno neatlaižamo japāni – ja Nakadžimas gadījumā bija runa par sadarbību ar nopietnu autoražotāju, tad “mana sieva te tagad atnāks bišķi pabraukt” nekā nopietna vairs nav.
kas man nav līdz galam saprotams, ir tieši Toto ietekme uz Williams testpilotu izvēli šobrīd. nu ir viņam pāris %, un? teiksim, ir runas par dažu labu cilvēku, ko viņs pierunājis nākt uz Williams, plus viņš ir viena pilota menedžeris – drīzāk šādā aspektā, ne tīri finansiālā, nevarētu izpausties viņa varenā vara?
dikti shaubos..
kaut vai deel sera Frenka ‘track record’ attieciibaas ar saviem (tituleetajiem) pilotiem 😉