Piedāvājam noskatīties Lotus jaunā modeļa E21 prezentāciju.
“Lotus” komanda ir izvēlējusies saglabāt lauzto degunu. Atgādinu, ka pēc noteikumiem tas nav aizliegts un iespējams vairākas komandas neliksies ne zinis par piedāvājumu izveidot kosmētisko paneli, ar kuru paslēpt lūzumu. Kā atzina komandas tehniskais direktors Džeimss Alisons, tad dekoratīvais panelis arī sver pāris gramus un pagaidām komanda neuzskata, ka tāda izšķērdība ar svaru ir nepieciešama.
“Mēs esam izsalkuši pēc panākumiem,” paziņoja komandas boss Ēriks Buljē. “Enstonā zina, kā izcīnīt titulus, tomēr ir pagājis laiks kopš pēdējā un mēs esam izsalkuši pēc panākumiem. Mūsu tehniķu komanda radīja lielisku formulu E20 izskatā un jaunais modelis E21 ir tā tradīciju turpinātājs. Mums ir lielisks pilotu sastāvs ar 2007.gada čempionu Kimi un sevi pierādīt alkstošo Romēnu ierindā.”
Komandai sastāvā ir trīs rezervisti. Davide Valseki, kurš ir 2012.gada GP2 čempions, pildīs trešā pilota pienākumus. Žeroms D’Ambrosio, kurš iepriekš startēja “Marissia” sastāvā, bet pērn aizvadīja vienu sacīksti Moncā “Lotus” sastāvā, būs rezerves pilots. Savukārt Nikolā Prosts – Alena Prosta dēls pildīs attīstības pilota pienākumus.
“Ārēji mašīna atgādina pērnā gada modeli, taču viss slēpjas sīkumos un detaļās,” paziņoja tehniskais direktors Džeimss Alisons. “Daudzas mehāniskas detaļas ir uzlabotas un optimizētas. Ievērojamas izmaiņas skārušas priekšējo un aizmugurējo balstiekārtu, jo tādā veidā esam ieguvuši dažas priekšrocības aerodinamikas ziņā. Priekšējais antispārns ir jau kārtējais attīstības posms, kura pirmssākumi meklējami 2009.gadā, kad tika publicēti aerodinamikas noteikumi. Savukārt aizmugurējā antispārnā esam saglabājuši tā spēcīgās puses un turklāt optimizējuši DRS izmantošanas potenciālu.”
Jaunajā sezonā “Lotus” komanda cer gūt priekšrocības arī no tikai pērn ekspluotācijā nodotā modernā simulatora, kurš ļauj pilotam aktīvi iesaistīties mašīnas attīstības procesā, tajā pašā laikā trasē neveicot ne kilometra. Komandas īpašnieku ieguldījumi skāruši arī citas jomas, tostarp E21 tapšanas procesā izmantots pavisam jauns transmisijas sistēmas izmēģinājuma stends.
Auto diezgan skaists, sarkanais gan drusku tā kā lecīgs šogad, bet galvenais ka izskatās ne lēnāks kā pērnais.
Pašas mūsdienu prezentācijas gan nevisai interesantas.
Piedāvāju palasīt par vēsturē iegājušām prezentācijām ko zinātāji uzskata par klasiku gan labā, gan netik labā nozīmē
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/99279.html
Reku iečekojiet stūri un tās pogas nosaukumus. Lotus pacentušies, lai visi, kas klausās radio, neko nesaprot. 😀
http://img.gawkerassets.com/img/18cxbgg3nj5xsjpg/original.jpg
šis esot jaunais Ferrari, bet tad jau manīs patiesību, ko gan viņi tik smalki var zināt
http://www.marca.com/2013/01/26/motor/formula1/1359224022.html
Jau nevaru sagaidīt, kad nākamo otrdien ieraudzīšu šo skaistuli izbraucam trasē Heresā. Es runāju par E21 nevis Kimi 🙂
Esi jau dabūjis kādu intervijas apstiprinājumu?
Ne tādā apjomā, kā vēlējos, bet pirmajos testos visi tik nevaļīgi un nervozi. Pie Romēna un Kimi tikšu klāt parunāt uz kādu brīdi viņu Press Lunch pasākumā, bet garākas 1-to-1 intervijas iekš Lotus nebūs. Spiedīšu uz debitantiem (Čiltonu jau apstiprināja) + tiku pie ekskursijas iekš Williams un Toro Rosso boksiem (vecas saiknes).
paklaušini kolēģus Scorpion Racing sakarā – tas esot plāns jaunas(vai pārņemtas ex hrt) komandas uznācienam, nez gan cik nopietns – baumas jau vienmēr visādas