Serhio Peress vakar Barselonas testos uzrādīja labāko apļa laiku, tomēr tajā pašā laikā žurnālistiem atzina, ka viņa komandas biedrs Džensons Batons ir vadošais pilots “McLaren” vienībā.
Spāņu AS avīzes žurnālists Peresam lūdza novērtēt viņa adaptācijas pakāpi “McLaren” komandā un jaunais meksikānis atbildēja: “Vērtējot no nulles līdz desmit, tas varētu būt seši vai septiņi.”
Tāpat Peress atzina, ka “McLaren” komandas menedžemnta stils un filozofija fundamentāli atšķiras no “Sauber” vienības, kur viņš aizvadīja iepriekšējās divas sezonas. Runājot par savu komandas biedru, Peress paziņoja, ka Batonam ir lielas priekšrocības, jo viņš bijis iesaistīts jaunā modeļa MP4-28 projektēšanā un attīstībā no paša sākuma.
“Džensons ir ļoti pieredzējis pilots un viņš mašīnas attīstībā ir ieguldījis ļoti daudz darba,” skaidroja meksikānis. “Mašīna līdz ar to ir pielāgota viņa stilam un tagad mans uzdevums ir adaptēt savu stilu šai mašīnai. Taču esmu drošs, ka līdz Austrālijai es būšu pilnībā gatavs jaunai sezonai. Jebkurā gadījumā esmu sajūsmā par “McLaren” komandu – jau no pirmās dienas jūtos šeit kā mājās.”
Serhio Peress noliedza, ka viņa attiecības ar komandu varētu izjukt tikai tāpēc, ka viņš pārstāv spāņvalodīgo valsti, gluži kā tas savulaik bija ar Huanu Pablo Montoiju vai Fernando Alonso.
“Apstākļi ir citi un piloti ir dažādi,” paizņoja Peress. “Šeit ir startējuši arī citi romāņu valodās runājošo tautu piloti, kas izcīnījuši arī titulu. Tautībai ir maza nozīme – pats galvenais ir pareizi apstākļi un laba mašīna. Mašīna ir ļoti atšķirīga no tās, ar kuru es startēju iepriekš, taču tā ir ļoti konkurētspējīga.”
Aha – tiek bruģēts atkāpšanās (aizbildināšanās) ceļš gadījumam, ja sezona neizvērtīsies kā cerēts. Loģiski – jānodrošinās visiem scenārijiem 😀
Sakas, ko tad vins gaidija, ka preks vina taisis masinu, iegus cempiona titulu, tad ari komanda stradas uz vinu, lai gan saubos vai naksogad vins vel bus McLaren, domaju ka pec gada startes kadam komanda kur ruks Ferrari motors.
Nu atceroties to, ka Sauber visu Peresa panākumu pamatā bija spēja neticami ilgi saglabāt darboties spējīgas riepas, tādējādi izbraucot uz vienu pitstopu mazāk, jādomā, ka arī mašīna tam bija parocīga. Ja Mclaren būs nesaudzīgs pret riepām, tad mazam Pakito var smagi klāties.
Tomēr ņemot vērā to, ka arī Batons parasti izceļas ar taupību, tad jādomā, ka pie tā būs īpaši piedomāts.
Kas attiecas uz spāņiem, tad De La Rosa tak ilgus gadus tur nodzīvoja gan kā pilots gan kā testpilots un ne reizes nebija dzirdēts, ka viņš par kaut ko sūdzētos.
Alonso un Montoijas gadījumos bija citi aspekti, Alonso nespēja noturēt aiz muguras jauniņo, bet Montoija vienmēr bijis cilvēks kurš vispirms runā un tad domā.
saakaas.. cik ta’ sen serjoga klaareeja, ka sezonas meerkis esot chempiona lauri, bet otro trases testu viduu jau atskan, ka patiesiibaa kaars esot Jensem vairaak piemeerots.. nav chempiona cieniiga attiexme, IMHO 🙁
Da uz doto brīdi tāda ņerkstēšana no Čeko puses vēl ir pieļaujama, bez tam viņs nav teicis, ka Džensam būtu kādas ekskluzīvas priekšrocības, tikai tas ka Batons vairāk šarī McLarenos nekā Čeko. Un McLaren jau nu točna nav nolīguši vienu no talantīgākajiem jaunajiem pilotiem, lai prosta aizpildītu tukšu vietu un atbalstītu Džensu. 😉
Varbūt tā nemaz nav činkstēšana? Varbūt puisis vienkārši stāsta reālo situāciju? Manuprāt, viņiem ir līdzīgi stili un Čeko problēmu nebūs.