Luiss Hamiltons uzrādīja ātrāko apļa laiku trešajā testu dienā Barselonas pēdējos testos “Circuit de Catalunya” trasē.
“Mercedes” pilots jau rīta pusē veica ātro apļu sēriju ar mīkstā sastāva riepām un uzrādīja laiku 1:20.558s, kas tā arī palika nepārspēts. Tostarp pēc divām lietus dienām, šodien Barselonas apkārtnē bija skaidrs un saulains laiks – trases seguma temperatūra dienas vidū sasniedza 30°C.
“Lotus” komandā notika negaidītas izmaiņas – Kimi Raikonens pēc nelielas saindēšanās ar ēdienu nespēja piedalīties testos un viņa vietā trasē devās komandas rezervists Davide Valseki, jo otrs pilots Romēns Grožāns jau bija devies mājup. Tomēr francūzis operatīvi atgriezās Barselonā un pēcpusdienā sēdās formulā. Tehniskas problēmas neļāva īpaši daudz apļus veikt arī Valseki, kurš noriņķoja 16 apļus un uzrādīja 11.rezultātu.
Otro apļa laiku trešajā dienā uzrādīja “Ferrari” pilots Felipe Masa, kura formulai vienā no trases taisnēm nokrita priekšējais kreisais ritenis. Par laimi iztika bez avārijas, lai gan testi atkal tika pārtraukti līdz formulu nogādāja atpakaļ “Ferrari” boksos.
Pirmā darba diena “Marussia” sastāvā bija arī francūzis Žilam Bjanki – viņš uzrādīja laiku 1’24.028s, kas bija par 1.1s labāks nekā iepriekšējās sešas testu dienās šajā trasē iespēja komandas biedrs Makss Čiltons.
V | Pilots | Mašīna | Laiks | Apļi | Atst. |
1 | Lewis Hamilton | Mercedes W04 | 1’20.558 | 117 | |
2 | Felipe Massa | Ferrari F138 | 1’21.266 | 94 | 0.708 |
3 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes VJM06 | 1’21.627 | 109 | 1.069 |
4 | Pastor Maldonado | Williams-Renault FW35 | 1’22.305 | 34 | 1.747 |
5 | Valtteri Bottas | Williams-Renault FW35 | 1’22.468 | 31 | 1.910 |
6 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari C32 | 1’22.553 | 99 | 1.995 |
7 | Mark Webber | Red Bull-Renault RB9 | 1’22.658 | 59 | 2.100 |
8 | Sergio Perez | McLaren-Mercedes MP4-28 | 1’22.694 | 101 | 2.136 |
9 | Jean Eric Vergne | Toro Rosso-Ferrari STR8 | 1’23.223 | 114 | 2.665 |
10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault E21 | 1’23.380 | 46 | 2.822 |
11 | Davide Valsechi | Lotus-Renault E21 | 1’23.448 | 16 | 2.890 |
12 | Jules Bianchi | Marussia-Cosworth MR02 | 1’24.028 | 74 | 3.470 |
13 | Giedo van der Garde | Caterham-Renault CT03 | 1’24.235 | 126 | 3.677 |
dīvains tas gadījums ar Massu – izskatījās ka kautkas explodē riteņa tai-pusē-kur bremzes utt un ar sprādziena spēku riteni vinkārši nodzina nost
kas tas pa diivainu rezhgji aiz RedBull prieksheejaa ritenja?
man radaas versija ka tas vareetu buut kautkaads meerinstruments.
a varbuut lai spiegi ar ultraskanjas skaneriem neuzbruuk. 😀
Tas ir tas, kam tur sen jau vajadzēja būt. Visticamāk, mēra aerodinamiku. Jo man nav skaidrs, ko viņi tur savās garāžās gadiem ilgi simulē un mēra, neveicot praktiskus mērījumus trasē.
Massam gan jau ka uzgrieznis neizturēja, par laimi soreiz detaļa lidoja no paša mašīnas citādi atkal varēja sanakt sāpīgi 😀
Tad tāpēc Vēberam apļa laiki jūtami atpaliek no komandas biedra…
Komanda atklāti ņirgājas par #2, un pat piekarinājuši ecešas… 😀
Joks, protams.
Tak aerodinamiku mēra aiz riteņa. Kā tur tās gaisa strāvas kārtojas.
Vispār jau tas ir pavisam neuzkrītošs radars, lai varētu smalki izpētīt konkurentu formulu uzbūvi līdz sīkumiem 😀