Foto: Aldis Putniņš

Luiss Hamiltons pirms gaidāmās sezonas ir paziņojis, ka visvairāk vēlas pārspēt Fernando Alonso, kuru uzskata par ātrāko pilotu mūsdienu Formulā 1.

Luiss Hamiltons ir pametis “McLaren” komandu un viens no veidiem kā pierādīt sava lēmuma pareizību, būtu pārspēt savu bijušo komandas biedru Džensonu Batonu, taču Hamiltons atzīst, ka tas viņu nevilina un krietni lielāka vēlme ir būt pārākam par Fernando Alonso.

“Sāncensība starp mani un Fernando aizrauj mani krietni vairāk kā cīkstēšanās ar Džensonu,” paziņoja Hamiltons intervijā “Daily Mail”. “Fernando ir pilots, ko es vēlos pārspēt. Arī Sebs ir labs mērķis, jo viņš pēdējos gados ir izcīnījis trīs titulus pēc kārtas. Tomēr Alonso ir ātrākais pilots ar vislielāko pieredzi. Jebkuram būtu grūtības pārspēt viņu.”

“Centieni būt priekšā Alonso un “Ferrari” man būtu lielisks izaicinājums šogad, jo “Ferrari” izskatās ļoti konkurētspējīgi,” turpināja brits. “Es domāju, ka šogad “Ferrari” būs ļoti ātri.”

Tostarp Luisam Hamiltonam kārtējo reizi nācās noliegt, ka pāreja uz “Mercedes”, kas noslēdza trīs gadu līgumu par kopējo summu par £60 miljoniem, nav bijusi motivēta ar lielāku atalgojumu.

“Visiem vajadzētu ielāgot vienu lietu – no algas viegokļa man būtu bijis izdevīgāk palikt “McLaren” komandā,” paziņoja Hamiltons. “Es vēlos pierādīt savas spējas jaunos apstākļos. Es sagaidu, ka šis izaicinājums liks man krietni pilnveidoties kā pilotam. Es vēlos tikt uzskatīts par vienu no visu laiku labākajiem pilotiem, kādi ir Mihaels vai Sebs. Es esmu 100% apmierināts ar savu lēmumu par pievienošanos “Mercedes”. Jo vairāk laika es pavadu fabrikā, jo vairāk aizraujos ar jauno izaicinājumu – tā ir lieliska vieta un tur valda vienreizēja atmosfēra. Taču man nav arī nekā slikta, ko pateikt par “McLaren” – es varu justies laimīgs, ka man tika dotia iespēja izaugt un debitēt Formulā 1. Mans mērķis šogad nav pārspēt tieši “McLaren”, lai gan es domāju, ka “Mercedes” šogad visus pārsteigs.”

1 KOMENTĀRS

  1. nesaprotu kaapeec piloti tik augstu veertee Alonso. pieredzeejis, stabils- jaa. aatraakais- noteikti nee. it sevishkji sezonu beigaas Fernando ir vaajsh. tieshi kad izshkjiraas tituls pagaajushogad, Massa pat bija aatraaks par vinju. taa tas bija arii 2007. gada finisha taisnee. nespeeja nobraukt pa visiem 110%

    Alonso pietruukst vienas buutiskas iipashiibas lai sauktos par labaako- vinjam nesanaak varonjdarbi. chalis stabili ripina un cer uz haljavaam kad citi izstaajaas.

    vinjsh vienkaarshi nav speejiigs izdariit taa kaa Sebs. izkapaat titulu peedeejaas gonkaas no beidzamaas vietas sarteejot. vo tas ir super-hero sniegums, kas paliks veesturee.

    • Brazīlija, kur visi Fetelu klaji laida garām (vienīgi par Kobajaši var pateikt, ka čalis cīnījās un izrādīja pretestību)? Abu Dabi, kur Fetels tikai formāli startēja no pēdējās vietas (6 galīgie nīkuļi + 3 komandas biedri, kas atklāti palaiž garām), faktiski – kura īsti sanāk? – kāda piecpadsmitā, turklāt, lai apdzītu vienīgo patiešām nopietno konkurentu – Batonu – viņa vajadzēja desmit apļus ar svaigākām mīkstākā sastāva (tātad – acīmredzami izdevīgākām) riepām.
      Principā Fetels pagājušajā sezonā neko super-duper-hero-man-orgasms-skatoties neparādīja, uz katru labo momentu ir pretī pa momenta ar vienkārši elementāru kļūdu un/vai neizdarību; plus vēl neaizmirsīsim ka viņam – atšķirībā no Alonso, kurš ne mirkli nevarēja atslābināties un, iespējams, tieši tādēļ pēdējās pāris sacensībās izskatījās pārdedzis, – bija sacīkstes, kurās mašīna ļāva vienkārši garlaikojoties aizripināt līdz beigām pirmajā vietā, atpūsties un atjaunot baterijas.

      Alonso, lai kā to vienam otram negribētos atzīt, ir šībrīža etalons tīri pilota ziņā, neraugoties uz to, ka kombinācija Fetels-Red Bull pagaidām izskatās nepārspējama.
      Jā, vienā ziņā gan Fetels ir krietni pārāks par Alonso – mārketinga objekts un naudas slaukšanas mašīna.

      • tur jau tas ciipars ka Alonso VIEMEER paardeg saspringtu sezonu galotnees. manuprat shavks etalons.

    • piemēram, Indijas sacīkste bija klasisks piemērs tam, kā Alonso “stabili ripina”, līdz galam necīnoties, vai ne 🙂

      Alonso ir trūkumi (piemēram, nav tik labs apdzīšanas cīņās kā kaut vai Kimi), bet nu tas sezonas beigu vājums gan ir tavs izdomājums. tak atceries abus viņa titulus – izcīnīti pēdējā un priekšpēdējā sacīkstē (varbūt jaucu, bet ne dramatiski), abas reizes izcīnot uzvaras tuvu sezonas beigām. arī 2007. pēdējā sacīkstē nobrauca aukstasinīgi, tikai ne pietiekami ātri.

      un vispār, atceroties tādus Seba varoņdarbus kā lieliskais sniegums pērn pēdējās sacīkstes pirmajos līkumos un sadursmīte aiz drošības mašīnas(!) nedaudz pirms tam – varbūt ir vērts padomāt, kurš tad tur īsti uz beigām tā kā sāka degt nost un tika cauri diezgan spēcīgi uz haļavas rēķina 😉

  2. Nezinu gan vai titula izraušana pēdējā brīdī ir kāds varoņdarbs ņemot vērā to ar kādu tehniku viņam ir iespēja braukt.
    Sebs ir kā Kisiels, brauc ar labāko mašīnu, bet vienalga līdz pēdējam nespēj nodrošināt titulu.

  3. un gan jau ka kautkad viņš arī pārspēs Alonso, ja ne šogad tad nākoš vai aiznākošgad, reizi jau to izdarīja, pie tam ar vienādiem ieročiem, t.i. mašīnām. tā nav, Kungi, te par ko iekarst – katram ir stiprās un vājās puses, veiksmīgas un ne tik veiksmīgas sezonas, labākas vai nelabākas mašīnas utt utjpr

  4. Džekam vispirms būtu jākoncentrējas uz to lai pārspētu Rosbergu 😛 Ciādi, lai kā arī nebūtu pēdējos trīs gados punktu summā ir savācies mazāk kā Pogam, lai arī divās no sezonām to ir bijis minimāli vairāk kā Pogam. No Alonso šim vispirms būtu jāiemācās nesēt punktus vējā, tad arī šo būtu vieglāk pārspēt. 🙂 Nākošais, kas būtu jāatmet – savu autoražotāju komandu augstprātiba pret limonādes ražotājiem, un viņu pilotiem :). Citādi who knows cīņa ar Alonso vēl var pārvērsties arī par to , kurš ir the best of the rest 🙂 Un arī pret savu bijušo komandu būtu vērts attiekties ar visu cieņu, tā ka dzīvosim redzēsim

    • Tu Vermin tā bang! no kritiskās puses un diezgan asi izcēli HAM pēdējo pāris sezonu rezultātus un izgājienus, par to +, bet nenoliedzami HAM IR labs pilots, patīk, nepatīk, tas tā – personiski. Es, piem., arī neesmu viņa fans un visi šeit to zin. Vnk, vērtēju lietas objektīvi

      • HAM stils neapšaubāmi ir atraktīvs, kas vairo arī fanu pulciņu. Tikai par cik galu galā spriest iznāk pēc gala rezultāta, tad keine ahnung, kas ir labāk, atraktīvā stilā pāris apļos noplēst kalošas vai arī racionāli braukt. Katrā gadījumā attiecībās ar Pogu iznākums starp atraktīvo un racionālo ir tuvu fifty fifty.

    • Tieši tā!
      Pirmais teikums: “Džekam vispirms būtu jākoncentrējas uz to lai pārspētu Rosbergu”, arī man ienāca prātā, izlasot virsrakstu.
      Gan tāpēc, ka līdz šim McL nebija vērojama viena pilota dominance, gan arī tāpēc, ka Rosbergs, manuprāt, tomēr bija īstais #1 Mercedes, lai arī viņa pāriniekam cipariņi smukāki. Pagātnē…

  5. hmm, interesanti būtu visu šo aktīvistu/strīdnieku kompāniju reiz savākt kopā, nezin, kautkur Rīgā ap Jauno Gadu vai tml, pasēdēt, papļāpāt, kādu alu pa hodu ģela iepiļīt, MIERĪGI padiskutēt par dažādu pilotu,, komandu sniegumu, nekaujoties, ar vēsu prātu, vismaz sākumā,pa-analizēt sezonu un tādā garā…………