FIA ir sezonas atklāšanas posma pacēlusi diskusiju par to vai pilotu fizioterapeiti ir daļa no komandu tehniskajiem darbiniekiem.
Katra komanda uz Grand Prix posmiem drīkst vest līdz ne vairāk kā 60 darbiniekus, kas saistīti tieši ar sacīkšu tehniskajām aktivitātēm un pirms Melburnas atklāšanas posma pacēlusies diskusija vai pie šiem 60 var pieskaitīt arī pilotu fizioterapeitus, kuri apvienošanas kārtībā veic arī citus dabrus: piemēram rāda pilotiem apļa laiku informāciju no boksu celiņa vai pat palīdz turēt bremžu dzesētājus.
FIA tehniskais delegāts Čarlijs Vaitings ir nolēmis pacelt šo jautājumu, bet komandas nav vienisprātis šajā ziņā.
“Fizioterapeitiem ir jānodarbojas ar saviem tiešajiem pienākumiem, jāpadzirda vai jābaro piloti, jāuzsit viņiem uz pleca, jādod padomi un tā tālāk,” skaidroja Vaitings. “Tomēr daudzi no viņiem cilā informācijas dēli boksu celiņā vai pat palīdz dzesēt bremzes un apsegt riepas ar riepu sildītājiem. Tas nozīmē, ka viņi ir daļa no 60 tehniskajiem darbiniekiem. Mēs savu nostāju esam pauduši skaidri, lai arī daļa no komandām tam nepiekrīt.”
Daudzu pilotu fizioterapeiti darbu apvienošanas kārtībā darbojas ar informācijas dēļiem – foto redzams Heiki Hovinens testos Heresā. Soms ir Sebastiana Fetela fiziskās sagatavotības treneris. Līdzīgi ir arī Džensona Batona vai Fernando Alonso fizioterapeitiem.
Ar ko tik dramatiski atšķiras informācijas dēļa turēšana no pilota rociņas turēšanas?! Kārtējā idiotiskā diskusija!
Labāk būtu padomājuši, ko katrā sacīkstē boksos dara visi tie draugu draugi, radu radi, VIPu VIPi un pārējie diedelnieki, kas izkļjančījuši prominenču ieejas kartes.
Un sacīkstes laikā jau tik un tā pie rociņas turēšanas vai barošanas netiek, kādēļ lai nepadarītu ko citu vajadzīgu.
Nez cik nu dārgi izmaksā viens fizioterapeits boksos?
nu, ja uz shito jautaajienu skataas caur izdevumu samazinaashanas prizmu, tad amatu apvienoshana tikai paliidz shim ceelajam meerkjim.
ļoti pamatota diskusija. jo, ir starpība, vai reāli boksos strādā visi mehāniķi vai par vienu mazāk.
piekrītu, ļoti būtisks jautājums. tas, ka tieši fizioterapeiti rāda tos apļa laikus, tas ir tā kā dopings riteņbraukšanā – sērga, no kuras jāatbrīvojas, reāli grauj sporta prestižu un ideālus 🙁
seerga ne seerga, bet veids, kaa mazliet optimizeet darba slodzi reaalajajam tiima personaalam gan tas ir.
Un man tas skiet itin logisks gaajiens no FIA puses – ja reiz pilotu personiigo sviitu paarstaavji (fiz.treneri/menedzeri/teevi/maates/braalji/kleepjasunji) aktiivi piedalaas races/treninu procesaa, tad tie piesktaaami pie tiimu personaaala, punkc