Foto: Aldis Putniņš

Austrijas preses ziņo par Fetela līgumu līdz 2016.gadam, Brazīlijas GP varētu pamest Interlagosu, F-Renault 3.5 čempions nespēj iekļūt GP2 sērijās.

“F1LV

Austrijas prese atkārtoti ir paziņojusi, ka Sebastians Fetels ir pagarinājis savu līgumu ar “Red Bull” līdz 2016.gadam. “Kleine Zeitung” raksta, ka līgums parakstīts uz 2014. un 2015.gadu, ar iespēju to pagarināt arī uz 2016.gadu. Arī “Salzburger Nachrichten” avīze, kuru parasti savām retajām intervijām izvēlas “Red Bull” boss Dītrihs Matešitcs, ziņo to pašu. Tomēr pats Fetels šajā jautājumā nav runīgs: “Es nekad neko neesmu teicis par līgumiem. Es vienīgi varu apstiprināt, ka “Red Bull” ģimenē jūtos ļoti labi un komfortabli. Pagaidām es nepiesārņoju galvu ar domām par došanos uz citu komandu.”

Brazīlijas GP varētu pamest Interlagosas trasi un pārcelties uz citu mājvietu, ziņo Brazīlijas prese. Vēcā kaluma “Autodromo Jose Carlos Pace” trase Interlagosā ir ļoti ieredzēta no līdzjutēju puses, tomēr tā šobrīd ir ļoti novecojusi infrastruktūras ziņā – komandām jāsamierinās ar visai pieticīgiem apstākļiem boksos. “Brazīlijā ekonomiskā situācija šobrīd ir ļoti stipra,” stāsta “IndyCar” pilots Elio Kastronevess, kurš sava čempionāta ietvaros šogad majā startēs arī Sanpaulu ielās. “Esmu dzirdējis, ka arī Formula 1 varētu pārvākties no Sanpaulu kaut kur uz Brazīlijas dienvidiem. Viss atkarīgs no tā, cik daudz sacīkšu organizatori vēlēsies ieguldīt.”

Foto: F-Renault/DPPI

2012.gada sezonas Formula Renault 3.5 čempionam un “Sauber” rezervistam Robinam Frinsam tā arī nav atradusies vieta šī gada GP2 sērijās. Holandietis piedalījās testos “Trident” un “Russian Time” sastāvā, tomēr atbalstītāju trūkuma dēļ līgums ar talantīgo Frinsu tā arī nav noslēgts. “Esmu bez līguma, jo man nav naudas – es nevaru sākt sezonu, ja neesmu pārliecināts vai varēšu to pabeigt,” skaidroja Frinss. “Pagaidām es nezinu, ko iesākšu, jo līdz šim pilnībā koncentrējos uz iekļūšanu GP2. Ņemot vērā, ka visu čempionātu sākums nav aiz kalniem, manas izredzes startēt kādā no tiem ir visai mazas.” Frinss kopā ar “Sauber” dosies uz vairākiem GP posmiem šajā sezonā, tomēr komanda nav apstiprinājusi to, vai viņš piedalīsies arī piektdienu treniņos komandas sastāvā.

1 KOMENTĀRS

    • Ārstu sponsori visbiežāk ir vecāki un vecvecāki, vismaz tik ilgi, kamēr viņi paši sāk praktizēt. Un tas ir ļoti ilgi. Strādāt un apvienot medicīnas studijas nav iespējams, vismaz ne pirmos 4 gadus. Tālāk – nu, tad gan bez sponsoriem!

  1. Aha, tas nozīmē, ka tā Brazīlijas stiprā ekonomika noteikti būs spējīga ‘noalgot’ mūsdienu ģēniju Tilki un tikt pie kārtējā tupā kartodroma ar grandiozu spoguļstiklā kalto infrastruktūru…

  2. Kaitina, ka nauda stāv pāri visam un daudzi talantīgi braucēji nespēj attīstīt savu karjeru! a formulā tik turpina nākt sūdīgi naudas piloti, kas tikai piesārņo gaisu un pēc sezonas atkal pazūd…

    • taapatarri ‘kaitina’, ka laudis tik loti iecikleejas uz stereotipisku fraazhu skandinaasanu..

      Ko es ar to domaaju –

      a) autosports vienmeer ir bijusi bagaato privileegija
      b) speeja sagaadaat sev nepieciesamo finanseejumu arii pieskaitaama pie ‘talantu’ kategorijas
      c) dziivee vispaar ir daudz netaisniibas, arii tajaa apstaaklii, ka kaadam ir dots talants stuuri groziit, un kaadam taada nav. Kaitinosi, vai ne taa..