Foto: Mercedes

Austrālijas GP uzvarētājs Kimi Raikonens uzrādīja ātrāko apļa laiku otrajā treniņā Sepangas trasē.

Raikonena labākais rezultāts bija 1:36.569s, kas tika uzrādīts ar vidējā sastāva riepām, tomēr Felipe Masa un Sebastians Fetels savos labākajos apļos bija ļoti tuvu somu pilotam – visus šķīra nieka 0,01 sekunde.

Piloti jau ar pirmajām minūtēm sāka cītīgi strādāt otrajā treniņā, jo pie apvāršņa savilkās tumši lietus mākoņi, kas ieradās trasē 50 minūtes pirms sesijas beigām. Lietus nebija ilgstošs un izskaņā vismaz pēdējās 10 minūtes piloti atkal strādāja ar sausā laika riepām.

Kamēr “Lotus”, “Ferrari” un “Red Bull” pirmajos divos treniņos okupēja visas pirmās sešas pozīcijas, bija komandas un piloti, kam sesija izvērtās ļoti problemātiska. Estebanam Gutiresam “Sauber” vienībā vispirms trasē sāka darboties ugunsdzēšanas sistēma kokpitā, bet vēlāk atklājās izlplūdes gāzes caurules plīsums. Ar tehniskām problēmām mocījās arī Austrālijas GP pārsteiguma autors Adrians Zutils, bet boksu celiņā slapjā trasē saslīdēja Niko Hulkenbergs.

Malaizijas GP – Treniņi 2

V. No. Pilots Mašīna Laiks Atst.
1 7 Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1’36.569
2 1 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1’36.588 0.019
3 4 Felipe Massa Ferrari 1’36.661 0.092
4 3 Fernando Alonso Ferrari 1’36.985 0.416
5 2 Mark Webber Red Bull-Renault 1’37.026 0.457
6 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1’37.206 0.637
7 9 Nico Rosberg Mercedes 1’37.448 0.879
8 14 Paul di Resta Force India-Mercedes 1’37.571 1.002
9 10 Lewis Hamilton Mercedes 1’37.574 1.005
10 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1’37.788 1.219
11 6 Sergio Perez McLaren-Mercedes 1’37.838 1.269
12 5 Jenson Button McLaren-Mercedes 1’37.865 1.296
13 11 Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1’38.068 1.499
14 12 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1’38.645 2.076
15 18 Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1’38.738 2.169
16 16 Pastor Maldonado Williams-Renault 1’38.801 2.232
17 19 Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1’38.904 2.335
18 22 Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1’39.508 2.939
19 17 Valtteri Bottas Williams-Renault 1’39.660 3.091
20 20 Charles Pic Caterham-Renault 1’40.757 4.188
21 21 Giedo van der Garde Caterham-Renault 1’40.768 4.199
22 23 Max Chilton Marussia-Cosworth 1’41.438 4.869

1 KOMENTĀRS

  1. vai var kāds pakomentēt šo citātu: “..sāka darboties ugunsdzēšanas sistēma kokpitā..”

    Kas tas ir, kopš kura laika tas ir. Ar ko tad tur dzēš, vadā līdzi kaut kādu šķidrumu papildus vēl?

  2. Nu tādas sistēmas ir katrā sacīkšu mašīnā. Formulās ir šķiet 2kg putu balons, salonmašīnās – 4kg. Sistēmas mēdz būt, gan mehāniskas, gan elektriskas. Mehāniskās ir gan no bolīda ārpuses, gan no pilota vietas darbināmas, noraujot, tādu kā cilpiņu. Elektriskās tāpat, tikai jānospiež podziņa. Vieta kur atrodās šīs sistēmas palaišanas vieta ir apzīmēta ar baltu aplīti, un viducī burts – E.
    Formulās parasti balons atrodās zem pilota kājām, ceļu rajonā( vismaz agrāk, un zemāko klašu formulās). Balons ir savienots, ar trubiņu sistēmu, kas vījās pa visu bolīdu. Gar dzinēju, gar degvielas tvernēm, gar pašu pilotu. Trubiņās ir tādas, kā dīzītes, par kurām arī, aktivizējot šo sistēmu izsmidzīnās dzēšam šķidrums. Diemžēļ šīm sistēmām tiešām ir tendence dažreiz pašām nostrādāt.