Austrālijas GP uzvarētājs Kimi Raikonens uzrādīja ātrāko apļa laiku otrajā treniņā Sepangas trasē.
Raikonena labākais rezultāts bija 1:36.569s, kas tika uzrādīts ar vidējā sastāva riepām, tomēr Felipe Masa un Sebastians Fetels savos labākajos apļos bija ļoti tuvu somu pilotam – visus šķīra nieka 0,01 sekunde.
Piloti jau ar pirmajām minūtēm sāka cītīgi strādāt otrajā treniņā, jo pie apvāršņa savilkās tumši lietus mākoņi, kas ieradās trasē 50 minūtes pirms sesijas beigām. Lietus nebija ilgstošs un izskaņā vismaz pēdējās 10 minūtes piloti atkal strādāja ar sausā laika riepām.
Kamēr “Lotus”, “Ferrari” un “Red Bull” pirmajos divos treniņos okupēja visas pirmās sešas pozīcijas, bija komandas un piloti, kam sesija izvērtās ļoti problemātiska. Estebanam Gutiresam “Sauber” vienībā vispirms trasē sāka darboties ugunsdzēšanas sistēma kokpitā, bet vēlāk atklājās izlplūdes gāzes caurules plīsums. Ar tehniskām problēmām mocījās arī Austrālijas GP pārsteiguma autors Adrians Zutils, bet boksu celiņā slapjā trasē saslīdēja Niko Hulkenbergs.
Malaizijas GP – Treniņi 2
V. | No. | Pilots | Mašīna | Laiks | Atst. |
1 | 7 | Kimi Raikkonen | Lotus-Renault | 1’36.569 | |
2 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1’36.588 | 0.019 |
3 | 4 | Felipe Massa | Ferrari | 1’36.661 | 0.092 |
4 | 3 | Fernando Alonso | Ferrari | 1’36.985 | 0.416 |
5 | 2 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 1’37.026 | 0.457 |
6 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1’37.206 | 0.637 |
7 | 9 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’37.448 | 0.879 |
8 | 14 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1’37.571 | 1.002 |
9 | 10 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’37.574 | 1.005 |
10 | 15 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 1’37.788 | 1.219 |
11 | 6 | Sergio Perez | McLaren-Mercedes | 1’37.838 | 1.269 |
12 | 5 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1’37.865 | 1.296 |
13 | 11 | Nico Hulkenberg | Sauber-Ferrari | 1’38.068 | 1.499 |
14 | 12 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 1’38.645 | 2.076 |
15 | 18 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Ferrari | 1’38.738 | 2.169 |
16 | 16 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 1’38.801 | 2.232 |
17 | 19 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso-Ferrari | 1’38.904 | 2.335 |
18 | 22 | Jules Bianchi | Marussia-Cosworth | 1’39.508 | 2.939 |
19 | 17 | Valtteri Bottas | Williams-Renault | 1’39.660 | 3.091 |
20 | 20 | Charles Pic | Caterham-Renault | 1’40.757 | 4.188 |
21 | 21 | Giedo van der Garde | Caterham-Renault | 1’40.768 | 4.199 |
22 | 23 | Max Chilton | Marussia-Cosworth | 1’41.438 | 4.869 |
vai var kāds pakomentēt šo citātu: “..sāka darboties ugunsdzēšanas sistēma kokpitā..”
Kas tas ir, kopš kura laika tas ir. Ar ko tad tur dzēš, vadā līdzi kaut kādu šķidrumu papildus vēl?
Papildinot andismeilands teikto, F1 mašīnā ir vēl citas ugunsdzēšanas sistēmas – piemēram, ja rodas uguns nelaime zem virsbūves dzinēja departamentā, kur turklāt ļoti daudz elelektrības vadi, tad jāparauj šis sarkanais gredzens: https://f1.lv/wp-content/uploads/2013/03/ring-pull-extinguisher.jpg
Nu tādas sistēmas ir katrā sacīkšu mašīnā. Formulās ir šķiet 2kg putu balons, salonmašīnās – 4kg. Sistēmas mēdz būt, gan mehāniskas, gan elektriskas. Mehāniskās ir gan no bolīda ārpuses, gan no pilota vietas darbināmas, noraujot, tādu kā cilpiņu. Elektriskās tāpat, tikai jānospiež podziņa. Vieta kur atrodās šīs sistēmas palaišanas vieta ir apzīmēta ar baltu aplīti, un viducī burts – E.
Formulās parasti balons atrodās zem pilota kājām, ceļu rajonā( vismaz agrāk, un zemāko klašu formulās). Balons ir savienots, ar trubiņu sistēmu, kas vījās pa visu bolīdu. Gar dzinēju, gar degvielas tvernēm, gar pašu pilotu. Trubiņās ir tādas, kā dīzītes, par kurām arī, aktivizējot šo sistēmu izsmidzīnās dzēšam šķidrums. Diemžēļ šīm sistēmām tiešām ir tendence dažreiz pašām nostrādāt.
Un, rau – Kimi ir ātrs arī pilnīgi atšķirīgās temperatūrās un ar citu riepu sastāvu!
Atkārtošu vēlreiz… Kimis paņems titulu šogad.
P.s. ierosinu banot komentētājus, kas lieto vārdu “bolīds”. To vajadzētu pielīdzināt rupjām lamām.
Esi ko nelabu apēdis? 🙂
Kāpēc nevar izdarīt prognozes uz Malāzijas GP?
Tā vietā lai saliktu pilotu foto stāv atslēga un uzraksts:Come back after this grand prix to view prediction!
Kur problēma?
Nemācēšu palīdzēt – tieši nupat prognozēju uz Malaizijas GP bez problēmām. Vēl līdz Q to var darīt.
Bianki atkal visus savus tieshos konkurentus izliek pa sekundi vai vairaak 🙂 shoreiz pat pakjeeris Valtersu Botasu uz aatruma.
nav slikti prieksh Marussia.
Tas bija gaidāms. Bjanki ir liels talants. Man personīgi prieks, ka viņš šosezon brauc F1. Cerams, ka viņš noturēsies F1 arī pēc šīs sezonas.